Nekromanti Dungeon of Doom på BSK

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hej!

Det verkar som om vi kommer att köra Dungeon of Doom på BSK ändå. Imorrn sätter sig två specialutvalda agenter i en svart bil och kör från Stockholm till Borås. Där kommer våra agenter i cowboysboots och hatt att överlämna ett stycke Dungeon of Doom till agenterna, som sedan sätter upp ett arrangemang.

Förhoppningsvis. Vi håller tummarna för... Chrull och Vitulv!

Godspeed!

M.

chrull

Stockholm Kartell
Men antagligen kommer vi inte ha tid och ork att köra så mycket DoD, så ni som ska dit och vill spela, hitta oss så fort ni kan!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Silvermetallic!

Silvermetallic för fan! Bilen alltså. Vi är borgare och vi vill att det skall synas!

:gremlaugh:

- Vulf

Troberg

Sinister eater
Re: Silvermetallic! [OT]

Silvermetallic för fan! Bilen alltså. Vi är borgare och vi vill att det skall synas!
Hm, jag hade en silvermetallicbil för att den kunde bli precis hur jävla skitig som helst och det syntes knappt. Nu har jag en blåmetall och en vit. Betydligt sämre i det avseendet.

ForgottenRealms

Veteran
Re: Silvermetallic! [OT]

Ända problemet med silvermetallic är att man tröttnar så förbannat snabbt och det verkar också som alla har det. Är det förresten verkligen en färg? Känns mer som om bilen inte hade någon färg utan att det bara är plåten som syns.

Anor, som är något trött på sin bil med silvermetallic

Big Marco

Läskig
Vi håller tummarna för... Chrull och Vitulv

De lyckades. Vi dog. I första rummet. GAH! ,-)

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Jaja

Ni kom ju i alla fall IN i grottan. Det är inte alla som lyckats med det! :gremlaugh:

M.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Dödad av källarhålans fulaste kärring

Jag blev dödad när jag försökte tumbla över en hagga med min alv-rackare. Hans inälvor ligger numera utspridda över flera säckar med alger. Nästa gång ska jag ta med min egen rollperson som har ett yrke och en ras som jag själv uppfunnit och då ska ni minsann få se. :gremwink:

EchonCique

Hero
Re: Dödad av källarhålans fulaste kärring

Du var då den mest fega, värdelösa och till synes mest ointresserad av att hjälpa sitt party slå ihjäl ondskans monster som skickades mot dem.

Medan du försökte smyga dig från monstren för att sedan springa, anföll min tappra karaktär de med allt den hade i form av en långbåge. Den var inte speciellt effektiv i NÄRSTRID men trots detta faktum så lyckades den första Haggan bli dräpt av mina vassa pilar.. samtidigt som den såg till att min karaktär blev förvisad till drömmarnas rike.

Efter att de då stirrat och slagit ihjäl de andra två redan utan att jag märkte det, eftersom jag spanade ut mot vattnet efter fiender som jag hörde där ute nånstans. :p

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Dödad av källarhålans fulaste kärring

"Du var då den mest fega, värdelösa och till synes mest ointresserad av att hjälpa sitt party slå ihjäl ondskans monster som skickades mot dem."

Vaddå? Jag blev ju jätteskadad när jag helt osjälviskt hjälpte till att öpnna en dörr. Räcker inte det? :gremsmile: