Nekromanti [Dust Devils] Hur funkar det?

Genesis

Ni dés ni maître
Eftersom Dust Devils inte går att få tag på längre utan att hänge sig åt Ebay-jagande, kan någon upplyst själ beskriva hur mekaniken med djävlarna funkar? Hur går det till att kämpa mot sin djävul?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Hmm, jag har hört rykten om en svensk spelutvecklare som har liknande planer, iaf för ett av sina spel.

Världen är hård och orättvis.

Bunny

Crazy like a fool
"Hmm, jag har hört rykten om en svensk spelutvecklare som har liknande planer, iaf för ett av sina spel.

Världen är hård och orättvis."

Det är kanske något vi får lära oss att acceptera, men det är i inga sammanhang något jag tänker lära mig att respektera.

Det krävs så lite att hålla sitt spel tillgängligt numera.

Det är många på Story Games forum som försvarar Matt Snyders rättighet att göra som han gör. Det förhindar inte att beslutet är fel.

Jag är ledsen att jag går OT. Det här är bara en ventil över all den ryggdunkar-bullshit de sysselsatte sig med på SG.

Genesis

Ni dés ni maître
Det är många på Story Games forum som försvarar Matt Snyders rättighet att göra som han gör.
Men han gör det ju inte!
Han skrev det där i SEPTEMBER, och spelet finns uppenbarligen att köpa från IPR. Därav min "vafan?"-kommentar. Jag utgick ifrån att man inte kunde köpa spelet längre, eftersom jag läste det där i september, men tydligen finns det att köpa. Ergo WTF?

EDIT: Klargörande: Jag klagar alltså inte på vad Matt gjorde. Han får väl göra som han vill (och Wilper refererar till mig, som kommer att göra precis detta med Oskrivna blad). Jag undrar bara varför det fortfarande finns till försäljning.

Christoffer

It's all pig.
Läs i slutet av tråden på sida två, han skriver något om att han och IPR kommit överens om en deal och de köper de sista 70 exemplaren. Det var dock ett tag sen, men uppenbarligen så säljer de inte allt för bra...

...har också för sig han hade någon tävling där man kunde vinna ett exemplar av Dust Devils Revenged PDF:en. Men hittar inte den posten just nu, och den var säkert också gammal.