Black Dwarf
Hero
Eftersom min och Berserks Dvärgar-modul till DoD4 verkligen börjar ta fart nu, tittade jag igenom de olika raserna vi har och insåg att det kanske behövs en eller två till, så därför tänkte jag fråga vad ni (för nu gör vi den inte bara för eget bruk mera, tack vare all påtryckning från Han /images/icons/wink.gif) vill se för olika dvärgaraser i modulen.
Det finns för tillfället fem raser och vi behöver som sagt en eller två till. Vilka de fem är tänker jag inte säga, eftersom jag vill se ifall de som vi har är önskvärda.
Sen undrar jag också ifall vi kan få lite hjälp med variationer på dvärgkrigaryrken, då vi bara har tre stycken än, och dvärgarna ändå är ett släkte som tycker om vapenrassel.
Samma sak gäller också här angående vilka vi redan har räknat upp.
/Black Dwarf, som inte borde sitta på nätet nu.
Det finns för tillfället fem raser och vi behöver som sagt en eller två till. Vilka de fem är tänker jag inte säga, eftersom jag vill se ifall de som vi har är önskvärda.
Sen undrar jag också ifall vi kan få lite hjälp med variationer på dvärgkrigaryrken, då vi bara har tre stycken än, och dvärgarna ändå är ett släkte som tycker om vapenrassel.
Samma sak gäller också här angående vilka vi redan har räknat upp.
/Black Dwarf, som inte borde sitta på nätet nu.