F Fanatic Assasin Veteran Joined 28 Sep 2000 Messages 143 Location Stockholm, Sverige 20 Oct 2000 #21 hahahahaha det där var ju nästan kul/images/icons/smile.gif / Fanatic Assasin "mångsidig som en plattfisk"
hahahahaha det där var ju nästan kul/images/icons/smile.gif / Fanatic Assasin "mångsidig som en plattfisk"
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 20 Oct 2000 #22 Japp, där har vi det !! Dvärgar är ju spjutspettsen när det gäller fantasy. Visst, de andra raserna hör ju till åxcå. Men dvärgarna tar priset ! [colorurple]Alea Jacta Est !</font color=purple>
Japp, där har vi det !! Dvärgar är ju spjutspettsen när det gäller fantasy. Visst, de andra raserna hör ju till åxcå. Men dvärgarna tar priset ! [colorurple]Alea Jacta Est !</font color=purple>
S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,406 Location Göteborg 21 Oct 2000 #23 AAAAH! DET FINNS INGEN PUNKT OCH PRICKA! Morrr... (Vad jag menar alltså: Det finns inte regler för fantasy.)<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Arvidos on 2000-10-21 00:40.</EM></FONT></P>
AAAAH! DET FINNS INGEN PUNKT OCH PRICKA! Morrr... (Vad jag menar alltså: Det finns inte regler för fantasy.)<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Arvidos on 2000-10-21 00:40.</EM></FONT></P>
F Fanatic Assasin Veteran Joined 28 Sep 2000 Messages 143 Location Stockholm, Sverige 21 Oct 2000 #24 Re: AAAAH! det är ju det jag menar... / Fanatic Assasin "mångsidig som en plattfisk"
G Guest Guest 21 Oct 2000 #25 Jag håller helt med/images/icons/smile.gif / Med en blick som is har jag nuet och framtiden under uppsikt.
Jag håller helt med/images/icons/smile.gif / Med en blick som is har jag nuet och framtiden under uppsikt.
S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,406 Location Göteborg 21 Oct 2000 #26 Åh.. Åh. Så bra.. Ondska är svaghet -Var stark. Krigaren Arvidos' motto.
G Gloria Excelsior Veteran Joined 29 Jun 2001 Messages 129 Location Eskilstuna 1 Jul 2001 #27 Dvärgar är små saker med skägg som passar jättebra på slutet av en bågpils bana. Annars är en av mina käpphästar att dvärgar inte borde kunna använda tvåhandsvapen med sina förkrympta armar. /Gloria Excelsior
Dvärgar är små saker med skägg som passar jättebra på slutet av en bågpils bana. Annars är en av mina käpphästar att dvärgar inte borde kunna använda tvåhandsvapen med sina förkrympta armar. /Gloria Excelsior