Nekromanti Dvärgar

Johan K

Gammal & dryg
Må så vara....
Isåfall borde ju mäniskan åxå vara klart mycket mera kobolitisk än vad den är. Men som tur är så är den inte det och det är ju inte dvärgarna direkt heller.

[color:purple]Alea Jacta Est !</font color=purple>

Jo det är de! Citerar min broder "dvärgar är sugiga i huvudet och man borde hälla jord i deras idiotiska öppningar så att de aldrig kommer ut. Någonsin! Alverna sedan, vad är det för skit om att de flyger på drakar. Jag menar, herregud!"

"Flyter runt i världsrymden och tänker djupa tankar"

Largoi

Warrior
Läst igenom alla dina (dumma) inlägg...
Precis som krille sa längre ner anledningen till stridsvanan är allmän värnplikt, vad dom äter? vad äter dom nu? svamp och kött ifrån de djur som också lever där nere, jag tror inte man missar detta om man läser dvärgar modulen...
Du sa också att dom bara varit involverade i 5 ynka krig, för det första är det ju 8 (5 mot alver och 3 mot Tiraker...). Människans krig har väl aldrig i hela mundanas historia involverat hela släktet utav människor? Dvärg/alv krigen involverade hela rasen, likså dvärg/tirak krigen (med vissa undantag). Jag säger egentligen bara att du är fett dum i huvet men men, alla har vi inte sådan tur som jag...*ASG*

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...