Snart får du ge dig!Rustning: Generellt: [H12, K4, S5]
Öppenhjälm med ringbrynjehuva [H25, K13, S19] täcker 2
Ringbrynjehuva [H12, K4, S5] täcker 3
Kur-baaker [H10, K6, S8] täcker 4-5, 14-15
Läder kjortel [H3, K4, S3] täcker 16-18
Ringbrynjehosor [H12, K4, S5] täcker 19-26
Mjo, enligt Eon III är Nattdräpare typiska exempel på Mästerliga yrkesmän. Sålunda, 18 är ett bra värde.Höjde färdighetsvärdet till 18, nattdräpare skall ju trots allt vara helgrymma!
Det spelar ingen roll, du får ändå inte använda dem om inte ägaren givit dig tillåtelse.Nu står det på dokumentet att bilderna är från Medieval:Total War, så att alla vet det om det inte framgått tidigare.
Jag har svårt att tro att någon skulle vilja hosta dina dokument så länge de innehåller upprättshovsskyddat material.Tyvär har jag ingen hemsida att lägga ut dokumentet på. Det är 31 karaktärer nu och på ca 5 mb. Någon som har plats och lust?
Åh, jag kan tänka mig ett par hundra tusen som förmodligen skulle kunna tänka sig det. Det finns väääldigt gott om sajter proppfulla med upphovsrättsskyddat material på nätet.Jag har svårt att tro att någon skulle vilja hosta dina dokument så länge de innehåller upprättshovsskyddat material.
Det är så mysigt att se att folk använder det man knåpat ihop...Sedan så bör du ta en titt på de "nya" stridskonstreglerna på Drunoks Drängar, speciellt det med åtskiljda avstånds- och närstrids-moment.