Nekromanti Efterlysa illustratörer?

talgboll

Rollspelskollektivet
Om jag vill efterlysa illustratörer till mitt rollspel, i vilket forum ska jag göra det då? Här? Promotion? Köp och sälj? Rollspelet kommer med all säkerhet vara gratis så ersättningen är symbolisk; 100 kronor/bild (alltså typ en timmes arbete) och storleken ca 1/6 A4.

talgboll

Rollspelskollektivet
Tack som fan! Jag har redan några på lut men man kan aldrig ha för för många och i ett sånt här projekt förstår jag om folk lovar runt och håller tunt.

Jag illustrerar gärna, men är inget proffs. Jag kallar mig Hunden73 på Deviant Art om du vill se något, det mesta visar vilken typ av stil jag tecknar i. Jag struntar i lön och kan göra arbetsprover utan att ta illa upp om intresset är noll, kommentarer uppskattas dock.

talgboll

Rollspelskollektivet
Voldstagg13;n25673 said:
Jag illustrerar gärna, men är inget proffs. Jag kallar mig Hunden73 på Deviant Art om du vill se något, det mesta visar vilken typ av stil jag tecknar i. Jag struntar i lön och kan göra arbetsprover utan att ta illa upp om intresset är noll, kommentarer uppskattas dock.
Fantastiskt! Vad glad jag blir! Klart du ska ha ersättning! (den blygsamma jag har råd med... vill ha ca 30 illustrationer + framsida + tio kort och det blir som det blir med ett gratisrollspel haha) Kolla länken! https://www.facebook.com/max.wallinder/posts/10152459566959553 (adda mig som vän på FB också!) Där finns ytterligare länk till bildmanus och spelvärldsbeskrivning. Kan dock inte garantera dig en massa bilder. Jag vill ha många stilar dvs illustratörer (OM jag har lyxen att kunna välja, annars är det bara att köra!) Samtida svenskt film noir. Din bild "A Unicorn Among Us" passar perfekt i stil tycker jag :) Ingen deadline per se men innan augusti är slut typ. Hoppas du är intresserad och hör av dig!

Nu är jag inte på FB, och tänker inte börja med det heller. Men vi får väl lösa det ändå, jag kan ju snacka med brorsan (han har FB och är mer social än vad jag är). Det låter kul iallafall, jag återkommer under helgen!