Nekromanti Efterlysning (DoD91)

_Meranor_

Veteran
Jag har (äntligen) fått mina händer på magikerns handbok, men tyvärr en lite sliten upplaga. Så varken framsidan eller mittensidorna finns kvar.
Det råkar inte vara någon som kan scanna in sidorna 46-51 , för de är de som jag saknar.. behövde dom för ett tag sedan, då vi skulle ha fram en viss magisk skrift.

keno

Veteran
Jag vill inte verka negativ, men varför använder du magikerns handbok? Personligen tycker jag den har tämligen svårt att mäta sig med Magi-boxen. Jag hade kunnat hjälpa dig, men jag sålde nyligen handboken/images/icons/sad.gif.
Tjing iallafall

_Meranor_

Veteran
Dels för att jag tycker ändå att den har mycket vettigt, som inte finns med i grundreglerna, och dels så ahr jag inte hela magiboxen.. kan som vara en bidragande orsak ibland..
Men om du då inte gillar magikerns handbok, vad är det som gör att du inte tycker om den?
okay, vissa saker kanske kunde varit bättre, och vissa kunde dom skippat, men som helhet är det en bra bok.

keno

Veteran
Jo. Jag tycker den är för sammanfattande. Den e för kort. Jag saknar verkligen dessa långa (ibland tråkiga) beskrivningar som berättar om en skola in i minsta detalj. Och längre magi listor.
Men de e ju bara min åsikt.

teddy

Warrior
såg jag rätt???

SÅLDE DU EN "DOD EXPERT" BOK!!! du måste ju vara helt galen man säljer bara inte saker som har att göra med det bästa DoD spelet som någonsin gjorts!! det är ju klassiskt!
föresten var kan man få tag på expert formulär? någon..?/images/icons/spook.gif