Det har varit ganska dött här på redax-forumet på det senaste tycker jag. Inte alls som förr. Vad är det som händer? Ska vi inte snacka om nästa nummer eller nåt sånt...
Tja jag vet inte.. Håller på att knåpa om vad jag skall fråga han Ackegård. Men han svarar ju inte på några mail så jag för helt enkelt ringa och överraska honom.
Men lite dött är det.
Man fick ju inte ens veta att Ola Blivit VD för Portal och att Linder tagit över Codex.. Det är lite dåligt..
Ice and fire and forest we pass and horror in the halls of stone.
Ja, Ola är VD för Portal Publishing, dotterbolaget som har hand om tidningen. Johan Linder är en av de två layoutarna som nu även fått titeln chefredaktör. Egentligen så är det inte så stor skillnad, Ola får koncentrera sig mer på det han ändå sysslat med mest, att utveckla och förbättra tidningen. Johan har redan sedan tidigare gjort en hel del av chefredaktörsbiten, så det är inga större förändringar egentligen. Förutom att bägge kan koncentrera sig på varsin sak vilket förhoppningsvis gör allting till det bättre.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.