Nekromanti Ekomantikern, din mys-pys magiker i...

Greymourn

Swordsman
Det finns i princip bara en bra besvärjelse för oss Ekomantiker... barallons varktiga stånd i alla dess former...
Denna besvärjelse har även egenheten att den tycks fungera ganska bra i ritualform (ni anar inte vad en uppretad ekomantiker kan ställa till med en dag då influxerna är på hans sida)... (fertilitet, förföra + passion)... Ett Bidrag från Skägg Tulvor Missle Ekomantikern...

Greymourn

Swordsman
Vet inte varför jag skrev detta inlägg...

Får skylla på någon form av yttre stimulans eller något...
Läste för övrigt att nya på forumet blev hackade på för att de inte hade vettiga inlägg eller nåt i den stilen... att veteranerna såg tillbaka på den gamla goda tiden o dyl...

Den största skillnaden nu å då, enligt någon som varit borta från forumet i två år är att man nu får färre hot om polisanmälningar (Plutonium)... och att koboldjägaren inte längre är evig Grisodlare...

Kan även meddela eventuella undrande om att Greymourn, Koboldjägaren och Kaktusklättraren är tre helt (iaf ganska så) egna "entiteter"(??!!??) statens "Bredbandsprogram" har lett till att vi nu mer har två olika IP-Adresser... Så moderatorerna behöver inte längre tro att dessa tre namn är en och samma vansinniga människa... För som vi alla vet 2 IP´n måste ju betyda två personer..
.
Lockdown in...
T-Minus 2minutes and counting... :gremsmile:

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Inte jag heller.

Jag vet faktiskt inte heller varför du skrev det där inlägget.
Eonforumet är ett ganska "bloatat" forum fullt av inlägg och nya inlägg kommer oftast i en rasande fart. Moderatorererna tycker att detta är lite jobbigt och har därför en lite hårdare en linje med hur mycket OT:ande och allmänt "rantande" som är tillåtet på Eonforumet än med andra forum.

Detta är helt klart en kortare "rantning" som inte berör Eon, och sådana undanbedes vänligt men bestämt.
Ditt första inlägg berörde i alla fall Eon lite . Vilket man inte kan säga om det andra :gremcrazy:
Så tänk på vad du skriver innan du skriver det. Eonforumet är inte en chatt, utan ett diskussionsforum som vi önskar hålla en god kvalitée på.

/Naug, moderarar