L lzprst Veteran Joined 30 Jul 2002 Messages 1 30 Jul 2002 #1 Undrar på om det finns nån derute som vil sälja en elfquest: official RPG bok? eller åtminstone om nån vet om et ställe jag kanske kan få kjöpt det? LzP
Undrar på om det finns nån derute som vil sälja en elfquest: official RPG bok? eller åtminstone om nån vet om et ställe jag kanske kan få kjöpt det? LzP
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 30 Jul 2002 #2 Hobbyspel Kolla hobbyspels hemsida. De har en hel del bra saker ! http://www.hobbyspel.com
Organ Out of time, out of mind Joined 6 Jun 2001 Messages 5,637 Location En mälarö 30 Jul 2002 #3 Det bästa stället att hitta begagnade spelprodukter på är www.hobbyspel.com Lycka till /images/icons/smile.gif
Det bästa stället att hitta begagnade spelprodukter på är www.hobbyspel.com Lycka till /images/icons/smile.gif
A Archer Swashbuckler Joined 22 May 2000 Messages 1,999 Location Mölltorp, Sverige 31 Jul 2002 #4 Observera att första utgåvan (vilken jag har) är en box. Den andra utgåvan som innhåller en massa extra godis är en bok.
Observera att första utgåvan (vilken jag har) är en box. Den andra utgåvan som innhåller en massa extra godis är en bok.