Forumträff En extra rollspelspub 29/11, Munkbron

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Hej alla! Minikonventet MunkCon 3 annordnades nyligen i Stockholm, och det var mycket OSR-lir som spelades. Riktigt kul! Det blev rätt så nördigt efter hexkrälsessionen i Andrew Kolbs Neverland, med exalterat prat om regelvariationer i olika utgåvor och kloner, om husregler, osv. Vi måste få till flera såna diskussioner!

Så, om ni är i Stockholm och vill ta med dig ett köpt häfte, en kär och sliten regelbok eller skissen på din nya dunge, låt oss träffas och dricka en öl eller två!

Förslag på datum: 29e november, start kl 17:00.
Kvällens diskussionstema: tjuvklassen
Plats: puben Munkbron i Gamla stan

Vi som är på plats: Pelle Nilsson, Malcolm Little

Bitterknekt

Awful Neutral
Hej alla!

Parafraserar följande från Malcolm i OSR-gruppen på fb:

Hej alla! Minikonventet MunkCon 3 annordnades nyligen i Stockholm, och det var mycket OSR-lir som spelades. Riktigt kul! Det blev rätt så nördigt efter hexkrälsessionen i Andrew Kolbs Neverland, med exalterat prat om regelvariationer i olika utgåvor och kloner, om husregler, osv. Vi måste få till flera såna diskussioner!

Så, om ni är i Stockholm och vill ta med dig ett köpt häfte, en kär och sliten regelbok eller skissen på din nya dunge, låt oss träffas och dricka en öl eller två!

Förslag på datum: 29e november, start kl 17:00.
Kvällens diskussionstema: tjuvklassen
Plats: puben Munkbron i Gamla stan

ses vi där?

Sillstryparn

Veteran
Kommer gärna om jag kan. Vet inte riktigt vad jag kan bidra med annat än lyssnande :)
Äsch, du har garanterat något att berätta. Om inte annat trevligt sällskap :)

Jag droppar nog förbi också. Men knegar nog till 17 så kanske dyker upp lite efter 17.