Nekromanti En Garde! har gått till tryck

Johan K

Gammal & dryg
Woohooo ! Så trevligt !
Ruggit häftig framsida ni har skaffat ! Ska köpa det så fort det kommit ut & man är lite mer stadd i kassan..

/ Johan K, som hoppas spela rolspel med kängtrollson någon mer gång.

Asynja

Veteran
Ruggit häftig framsida ni har skaffat !
Taaack :gremlaugh:

Det är första gången jag har ens försökt att göra en bild i färg. Så jag hoppas bara att det inte syns för väl på slutresultatet. :gremblush:

/Toni

Johan K

Gammal & dryg
Well, ska bi intressant att se den IRL, dock så verkar det ju inte annat att det kan bli bra.
Hursomhell´t, kul att ni fått det hela till tryck !

/ Johan K, som gilalr att det jomemr en hel drös med rollspelsgrejer inom en snar framtid ! :gremlaugh:

PAX

Jordisk Äventyrare
Perfekt timing.

Viggo Mortensen går upp som Kapten Alatriste inom kort. Tyvärr hann jag inte se filmen i Zaragoza förra veckan.

Jambu

Swordsman
Första gången på länge jag fått en riktig vill-ha! känsla. Ser mycket lovande ut!

Asynja

Veteran
Färdigtryckt...

Bara en liten uppdatering. :gremlaugh:

Efter en mindre försening på ett par dagar så är nu böckerna tryckta och om inga försening med DHL inträffar kommer vi få böckerna till vårt kontor nu på torsdag den 28 september. Spelet kommeratt premiärsläppas på Mickelsfrände i Kalmar och då högst troligen nu på lördag och kommer därefter att finnas ute i andra butiker veckan efter.

Är det något ni undrar eller vill ha mer information om spelet är det bara att titta in på vårt forum.

/Toni

Krille

Super Moderator
Grattis!!!

Coolt och gratulerar!

Se till att njuta ordentligt när ni får dem. Det finns få saker som är så jävla häftiga som att få hem en lastpall med ens eget spel!

Big Marco

Läskig
Re: Färdigtryckt...

*jubel* Dokumentera detta. Det är det värt för framtiden. Bekräftelsekicken är enorm.

Asynja

Veteran

Det är nog en bra idé ja. :gremsmile: ...även om vi inte tänkte fira förrän efter vi har fått traven med böcker och ser att inget har gått fel (man vet aldrig). :gremtongue:

/Toni

Johan K

Gammal & dryg

Fasen va´najs !!
Kul att höra att ni är färdigtryyckt & allt !
Nu ska jag bara köpa det hela åxå... :gremwink:

Asynja

Veteran
Re: Grattis!!!

Tack :gremsmile:

Jag måste erkänna att jag veeeerkligen ser fram emot det, och så hårt som vi har jobbat med att få färdigt spelet så hoppas jag att både vi och andra blir nöjda med böckerna när de väl kommer. :gremgrin:

/Toni

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet

Jättegrattis till detta, och kul med fler spel!

Hälsar

Christian

Asynja

Veteran
...och levererat

Det är med lite blandade känslor jag sitter här nu med ett styck färdigt spel i händerna. Första intrycket var något i stil med "Men... framsidan är ju grön..." :gremfrown: ...tills det att vårt käre troll här påpekade att färgerna betér sig väldigt olika beroende på vilket ljus man har, och mycket riktigt: i gult ljus (eld, glödlampor, etc...) blir framsidan istället gulbrunaktig istället för grönaktig. Så jag är ändå nöjd. :gremsmile:

Det andra var hur lätt denna två centimeter tjocka bok var, vilket främst beror på den gulnade typ av papper vi har använt oss av, sedan om det är bra eller dåligt får väl bara tiden utvisa.

Själva inlagan sedan... Den blev till och med bättre än jag hade väntat mig. Den blev jääääteeefiiin :gremgrin:. Det är bara en sak jag stör mig på lite nu när jag har bläddrat igenom boken. Det verkar ha smitit igenom ett par mindre tryckfel. Ett fåtal bilder har en fin liten vit rand tvärs över, vilket jag inte är riktigt glad åt, men jag antar att det till viss del beror på att vi har använt oss av digitaltryck och till viss del av att vi aldrig har tryckt något innan och inte har lärt oss riktigt hur man gör rätt inställningar för saker och ting. Sedan vet jag inte riktigt hur många som ens kommer att märka att randen är där... :gremcrazy:

Meeen, generellt sett är jag glad och för att vara vår första trycksak någonsin så blev resultatet jättebra (nej då, jag skryter inte alls) och jag hoppas att ni som köper den kommer att bli nöjda. :gremsmile:

/Toni

Johan K

Gammal & dryg
Tjooohooo !!

Fasne va´skönt att höra !!
Då kan vi alltså lägga vantarna på detta spel åxå.. :gremtongue:

/ Johan K, som skall köpa detta spel åxå !

Asynja

Veteran
Re: Tjooohooo !!

Weeee!

Då ska vi bara se om vi kan hitta ett stort antal personer till som dig (som vill köpa spelet med andra ord) :gremgrin: :gremtongue:

/Toni