Nekromanti En Garde! klart

Johan K

Gammal & dryg
Får man fråga vilka mer affärer som kommer att sälja En Garde ??
Är då speciellt nyfiken på om det kommer att finnas nån butik här i skåneland.. =)

/ Johan K, som snart skall lira lite M:UA

Asynja

Veteran
Det är faktiskt inte något som jag riktigt kan svara på, jag är bara företagets överarbetade lilla slavflicka :gremtongue: (eller det där kanske kom ut fel...).

Men så mycket vet jag i alla fall att det till stor del beror på vår distributör samt på butiksägarna själva om de vill ta in våra produkter, antingen via distributören eller genom att kontakta oss direkt. Men gå gärna in i din butik och beklaga dig över att du inte ser vårt spel i deras hyllor. :gremgrin:

Det vore också trevligt om de som vill sedan också hjälper till med att fylla på vår lista över butiker som har spelet när väl spelet börjar bli lite spritt. Denna lista ligger på vårt forum och är för tillfället inte speciellt välfylld.

/Toni

Jambu

Swordsman
Pris? [ANT]

Jag vill bara veta om jag ska slå sönder stora eller lilla spargrisen? :gremtongue:

Asynja

Veteran
Re: Pris? [ANT]

Ooopsie, ja det kan kanske vara bra att veta ja. :gremsmile:

Rekommenderat pris i butik ligger på runt 350 kr, så får du avgöra själv om det räcker med den lilla spargrisen. :gremwink:

/Toni

Asynja

Veteran
En liten uppdatering.

På grund av vissa oförutsedda småsaker så har vi inte kunnat skicka iväg något med posten än. Vi hoppas dock att det ska gå idag.

Vu ber om ursäkt till de som inte bor i närheten av Kalmar och som nu sitter och väntar på att få köpa spelet, men vi hoppas som sagt att spelet ska vara tillgängligt i början av nästa vecka.

/Toni