Nekromanti En legend håller på att gå ur tiden

Ram

Skev
Eller nåja så illa är det nog inte, men jag såg precis att Vindhand är nära att knuffas ut från Toppskribenterlistan. Bobby börjar ligga nära nu. Vi får hoppas att den som ligger efter honom har långt kvar till Vindhands postcount.

Jag saknar Vindhand. Han var en av de mest intressanta skribenterna när jag började lurka här... När det nu var. 2001-2002 kanske? Fast jag trodde det var tidigare...

//Ram - Nostalgisk.

Edit: Såg att det var Marco, Dante och Gurgeh som är de som "hotar" i fösta hand.

Rickard

Urverk speldesign
Jag är så sjukt imponerad av att han har hängt kvar såpass länge. Han försvann ju för massor av år sedan. För det här är killen som skrev många bra inlägg. Det var inte förrän flera år efter han försvann som jag insåg hur mycket han hade skrivit. Så ett av mina 9200:e inlägg går med en tanke på dina tänkvärda inlägg, Vindhand.

/Han som träffade honom som hastigast på den första forumsträffen han var på

Johan K

Gammal & dryg
Där ser man!
Du är inte ensam om att sakna forumiter om t. ex Vindhand, hatten_jc(hette han så?) & andra forumpersonligheter tog vägen..

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Såg att det var Marco, Dante och Gurgeh som är de som "hotar" i fösta hand.
Då skriver jag väl ett inlägg här så att jag kommer lite närmare att peta bort honom! Muahahahaha! :gremelak:

/tobias

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Själv känner jag att jag redan gjort mitt, hähähä... Och oh! titta, bara nån femtilapp kvar innan jag plockar både Gard och Storuggla också... =)