Nekromanti En liten fråga !?!

Johan K

Gammal & dryg
Får man fråga varför forumet & wrnu har varit nere ??
Har ju saknat det nått oerhört ju !!

Troberg

Sinister eater
Får man fråga varför forumet & wrnu har varit nere ??
Vi var för nära sanningen om den sydamerikanska "bläckfisken", så CIA stängde ner oss av säkerhetsskäl.

Johan K

Gammal & dryg
Konspiratoriskt.. [OT]

Vi var för nära sanningen om den sydamerikanska "bläckfisken", så CIA stängde ner oss av säkerhetsskäl.

Hemmm, det var ju iof en ganska brutal lösning på det hela måste jag säga... Om jag ska vara ärlig..

Storuggla

Champion
"Vi var för nära sanningen om den sydamerikanska "bläckfisken", så CIA stängde ner oss av säkerhetsskäl."

Ack, den tanken slog mig inte ens! Jag som var inne på din Dynamiska Avatar och Mossad eller något...

Storuggla, frossar i forumet

Gardener

Champion
Eftersom vi i redaktionen tycker att ni behöver ta en liten paus och komma ut i solen nu på sommaren så kommer vi stänga av servern varje söndag till tisdag i 8 veckor framöver.

Eller så kan det vara så att nätverkskortet gick och havererade, vi kör nu på ett nytt och får hoppas att det räcker. Måste dock kolla upp lite mer saker för att vara säker på att det bara var det som var problemet.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Eftersom vi i redaktionen tycker att ni behöver ta en liten paus och komma ut i solen nu på sommaren så kommer vi stänga av servern varje söndag till tisdag i 8 veckor framöver.

Till och med redaktionen lider av korrumperade medarbetare... :gremcrazy:

Eller så kan det vara så att nätverkskortet gick och havererade, vi kör nu på ett nytt och får hoppas att det räcker. Måste dock kolla upp lite mer saker för att vara säker på att det bara var det som var problemet.

Tråkigt att sådant händer, men det är skönt att ni/vi/den är tillbaka igen. Har sällan haft värre abstinens... :gremlaugh:

Johan K

Gammal & dryg
Hehe !

Haha !! Känenr mig ju lite träffad där ja... Speciellet nu när masn har semester, så har man ju i princip 24-timmars obegränsat surfande som sysselsättning...

Oki, hoppas att det håller !! & att det kommer att funka !