Ska fixa till texten, det är inte final cut än så att säga
"Så jag tycker att du gott kan slänga in några förmågor till, kanske några som använder negative energy på något annat sätt (något som liknar level drain, kanske?), och gör den gärna rejält annorlunda jämfört med fightern."
Ska lägga till lite mer förmågor. Och dark crystals kan inte enbart användas till spjut, utan till vilket vapen som helst där det går att infoga en kristall i vapnets konstruktion.
"Vad gör korpen egentligen? Följer den med riddaren som en familiar, ungefär, eller dyker den upp då det är dags att lära sig något nytt?"
Ska förklara det lite bättre i texten. Korpen är riddarens länk till skuggherrarna, och dyker endast upp då denne vill ha kontakt med sin riddare.
"Det kunde gärna stå lite mer om Shadow Lords, framför allt vad det är för agendor Shadow Knights kan tänkas följa."
Mer information om Shadow Lords kommer så småningom. Jag kan inte trycka in all text om just shadow lords i denna class beskrivning.
Classen är ganska specifik för kampanjvärlden, och därför valde jag att ha åtminstonde lite text om dem, för att man ska kunna använda classen utanför min kampanjvärld.
Ska försöka skriva lite mer om dem i dokumentet.
"Alla klasser som har alignment restrictions borde ha information om vad som händer om de byter alignment (jämför med paladins och monks där det finns information om ex-paladins och ex-monks)"
Opps!, råkade glömma den delen