Nekromanti En regnig dag

Flurtis

Hero
Suck, det regnar ute, och inte lite heller. Själv är man fast på Gotland. Datorn är gammal och går inte att spela på. Likaså kan jag inte tanka ner något roligt på burken jag sitter på.

Inga böcker finns

Det regnar så jakt och Fiske alternativ som går bort.

Jag har redan suttit 2timmar på WRNU

Det finns inga DVD filmer!

Det regnar så det går inte att träna hundarna....

Suck, nån som har tips på en bra aktivitet en regnig dag??

//Flurtis

Flurtis

Hero
Haha, det är så självklart så det inte är sant. Tänk jag tänkte inte ens tanken att jag kunde pula lite med Gangster.

//Flurtis, tackar

Marukusu

Hero
"Det regnar så jakt och Fiske alternativ som går bort."

Vad kan man jaga på Gotland?
Tama får? Raukar? Gotlänningar?

Johan K

Gammal & dryg
Well, då skulle jag ta & tända en brasa. Fixa té & bara sätta mig ner & ta det lungt. Bara koppla bort dagens teknik & njuta av stillheten en stund.
Det skulle jag iaf njuta av & göra.

Flurtis

Hero
Haha, nja nästan...Fruntimmer :gremlaugh:

Nej skämt och sido. Gotland är det landskap Sverige som har erkänd bäst naturliga småviltstammar (Dvs upp till rådjur). Dessutom är jakt arrendena väldigt låga, på gränsen till obefintlige i förhållande till resten av södra Sverige. Gotland är väldigt underskatat som "Jakt landskap".

//Flurtis, som dock tog sig ut i två timmar ändå

Storuggla

Champion
"Det regnar så jakt och Fiske alternativ som går bort."

Det nappar bättre när det regnar, menar min pappa. Och han är äldre än mig och något tjockare, så han vet.

Storuggla, it's all in the wrist

GunBlade

Veteran
Attans, jag som har planer att flytta till Gotland hösten 2009 (Om jag kommer in på högskolan jag ska söka), och här kommer du och säger att det inte finns något att göra om det regnar?! Du ruinerar min värld! Mina framtidsplaner! Mitt liv!

Foggmock

Myrmidon
Få saker är så rogivande som att guppa i en båt med full regnmundering och höra vattendropparna smattra mot sydvästen, samtidigt som man bara väntar på att toppen på spöet ska dallra till... poesi.

Jag tror det har att göra med att man är där ute i eländet, men ändå är så välskyddad att man tycker att man har ägt upp naturen. "Hah! You give me bad weather? Suck on this! GALON!"