Nekromanti En riktigt hängiven dungeonmaster!

Torbjörn

Swordsman
Ok. Mitt vardagsrum duger inte längre, det är ju helt klart. Men jag undrar om min sambo gillar att jag förvandlar det till en sådan gaming lounge?

Torbjörn.

Johan K

Gammal & dryg
Well, vad kan man säga..
Inte anant än att jag är välldans imponerad av detta !! Tänk om man kunde få spela där.. Då skulle jag nog kunna ha ha hur trevligt som hellst ju !

/ Johan K, som blev välldans avundsjuk där !! :gremtongue:

Basenanji

Postd20modernist
Du då? [obs skoj]

Det där var väl i enklaste laget.
Hur gör du, är inte du en grymt ambitiös Dm med massa kartor och grunkor som du har gjort?
:gremwink:

/Basenanji, själv brukar jag hyra Zita (biografen). Och statister från Dramatens elevskola som får spela barbarer, horor, lönnmördare och vampyrer. Det blir så mycket mer äkta feeling då! Mina spelare är värda alla mina ansträngningar!

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Xerox-time...

Ah, det där var riktigt, riktigt bra..

Det där konceptet MÅSTE jag kopiera! :gremsmile:

Skulle gärna haft fler detaljer på hur han editerar kartan med masker i photoshop dock.. *lat*

Rising

Vila i frid
Först tyckte jag att det lät dumt att ha projektorn i taket och tänkte att det skulle ha varit bättre med ett ljusbord. Men sen kom jag på ungefär hundra anledningar till att jag sög Gargamels våta strumpor, så det är väl okej.

Snart kommer dock något mepplo som lagt en glasskiva på en stor djäkla plasmaskärm och har den kopplad till en liten laptop som han sitter och mecklar på, och så får vi se en bild på en dungeon som i själva verket är en animerad flashfilm med dansande ljuskäglor från facklorna och rinnande vatten i de underjordiska floderna, och så tänker vi woooow!

Typ.

Archer

Swashbuckler
Coool!

Jag vill ha en sådan. Inte för att det skulle användas så extremt mycket, men bara för att det var en hel-cool ide :gremsmile: