Nekromanti En rollspelare sökes i Göteborg

ripperdoc

Myrmidon
Vi i spelgrupp Nero har tappat en medlem, så nu söker vi en ny till vår nu pågående kampanj Terz Cirza. Kampanjen är en karaktärsbetonad, semifriformskampanj baserad i Eons kampanjvärld Mundana, med mycket intriger och psykologi. Kampanjen gör en skruvad resa över världen med den cirefaliska rasbiologiska vetenskapen som vägledning, men efterforskningarna i andra rasers underlägsenhet utmynnar i betydligt större mysterier.

Eftersom vi har haft vissa mindre problem med engagemang för kampanjen ser vi helst att nya deltagare:
* Har tid att spela varje söndag, hela söndagen
* Är en sådan person som blir tillräckligt engagerad för att skriva om kampanjen mellan mötena, i form av krönikor, brev, etc
* Inte saknar striderna utan gärna sitter runt bordet och diskuterar det säkerhetspolitiska läget i Asharien

Var du bor spelar ingen roll, men vi spelar i Gamlestaden eller eventuellt på Chalmers.

Hör av dig till mig via privat meddelande eller mail till ripperdoc@telia.com.

/Martin "RipperDoc" Fröjdh, spelledare i Nero

King Kromm

Hero
Kromm gnäller loss!

Jag vet inte varför jag skriver här, men jag tänker endå högt och tydligt gnälla för mig själv eftersom jag inte ens har tid till en vettig intresse anmälan, jag har ju för tusan knappt tid att gnälla här..! Och dessutom är man ju förpassad till karlskrona 5 av veckans 7 dagar... Nä ush för mig, men annars hade jag verkligen inte bangat..!

ripperdoc

Myrmidon
...inte längre.

Nu har vi hittat möjliga deltagare, som tur vad. Så ni kan ignorera ovanstående kontaktannons.

/RipperDoc