Nekromanti En rollspelare sökes i Göteborg!

Myling

Vandöd pirat
Spelare sökes i Göteborg. Ålder 18+, seriös men skojfrisk. Kvinnor såväl som män. Vi spelar till stor del för den sociala biten, vilket väl ganska ofta innebär off-diskussioner. Regelbaserat, ingen friform här inte.
Då vi spelar hemma hos spelföretaget MylingSpel och Tina som spelleder skapat En Garde! III och Pirater! blir det helt övervägande dessa spel som spelas. Då en ny version av Skuggornas Mästare är i pipelinen blir det antagligen speltest av det också.

Vi är för närvarande 2 kvinnor och 2-3 män i spelgruppen i åldern 25-38. Spelar på söndagar efter klockan 16 i Biskopsgården i Göteborg.

Kontakt: grendel@mylingspel.se

Unfair

Hero
Det är coolt och intressant, hade jag bott i Göteborg istället för drygt 1h resa dit så hade jag hakat på.

Däremot så skulle jag rekommendera att ni kollar efter något forum etc för en av de lokala föreningarna i Göteborg, typ speletshus ligger väll där har jag för mig. Lär vara lättare att få napp där (andelen göteborgare lär vara större).

Morequalin

Veteran
Låter riktigt kul.

Jag och några vänner som också bor i biskop/länsmansgården brukar periodvis spela rätt mycket rollspel.
Tyvärr är det lite dålig timing för mig. Har inte riktigt tiden för tillfället att dedikera till en kampanj.
Men jag lovar att höra med dom andra om någon av dom är sugna. :gremlaugh:

Ni är inte sugna på att kika över och spela lite på Samspel i mars? Skulle vara kul att ses där.

Spelar ni brädspel också eller bara rollspel?

Krille

Super Moderator
Om jag hade pengar... eh, eller egentligen ett par lediga dagar till i veckan. Det borde finnas tre eller fyra söndagar per vecka.