Nekromanti En tabbe.

Zemoch

Veteran
Jag gjorde en Italienare som stack från Italien till Tyskland med en tjej som verkade vara ganska sjysst. När vi kom till Tyskland fick jag en annan bild av henne, hon började nämligen dra med mig på nattklubbar där folk skar sig och drack blod och andra sjuka saker. Som tur var hade jag fått en bil av henne som jag stack iväg med men hon anmälde den som stulen efter ett tag och när jag var ute och körde på autobahn så såg jag en polisbil i backspegeln och jag tyckte att skulle jag åka dit så kunde jag lika gärna åka dit rejält så jag stannade mitt på autobahn och pissade. Det blev inte särskillt uppskattat av snuten som ni förstår, men jag har råkat ut för värre saker med min kära italienare. En gång sköt jag en kompis rp i benet för att han råkade stöta till mig med en gevärspipa när han skulle klappa till en kille, hans ben måste amputeras.
Men men, det är sånt som händer och han förtjänade det.

//Zemoch

Master_Z

Swordsman
Ähh det var väl inget. Min rollperson högg huvudet av en annan rollperson för att han hade petat på min rollpersons tjej.

Eller vänta nu... Jag har blivit krigare. Yipee!

/Linus - Rollspelare

linus_gbg@home.se

Tegrevan

Veteran
Det elakaste jag hört om i min spelgrupp hände tyvärr när jag inte kunde vara med. Tre rollpersoner fastnade i en lagerlokal bakom olika skydd, och ett antal individer sköt mot dem med automatvapen så fort de stack fram skallen.
Över sitt intercom-system övertalade en av spelarna en annan att det var en skitbra idé att dra på sig elden så att de andra två skulle kunna skjuta skurkarna.
Det hör till saken att de inte trodde att han skulle göra det, men så sprang han. De andra rollpersonerna täckte aldrig hans rush eftersom de hade lite ammunition.
Den springande rollpersonen dog, och de andra lämnade liket åt korparna.
Att komma på idén att be någon dra på sig elden när man vet att han blir skjuten är inte så snällt, men att sedan tro att man har en chans när man kutar tio meter framför två killar med k-pistar är inte heller så smart...

//Tegrevan

Anvar

Veteran
Håller med Tegrevan helt och hållet...... jag var nämligen med under det spelmötet och var med och övertalade killen att han skulle springa...... vi trodde aldrig att han skulle vara dum nog att göra det, men det var han....*egrin*