Hej, Introduktion av mig själv som rollspelare; Jag har tidigare spelat DoD, KULT, CoC, Svenska kulter rollspelet och mutant. Jag söker en spelgrupp i Enköping(eller runt omkring, finns ju hyfsat bra förbindelse till uppsala och stockholm)och jag skulle påstå att jag föredrar skräck/mysterium rollspel, är inte ett jättestort fan av att gå omkring och döda gobliner i drivor bara för att det ska vara action då tar jag hellre en bra story med mer karaktärs interaktion och eventuell action på väl valda ställen. Med det sagt så skulle jag helst vilja hitta en grupp som spelar CoC eller liknande spel. Low fantasy skulle kunna vara kul att testa också ex. a song of ice and fire RPG.
Mer om mig själv som person: Mycket tid går åt till jobbet, spela spel och läsa, läser mestadels Anders Fager, H. P. Lovecraft och Lars Wilderäng just nu. Jag känner mig sugen på att ta upp det här med rollspelandet då jag varit utan det i några år nu p.g.a ingen grupp och att jag lagt fokus på mycket annat.
Mer om mig själv som person: Mycket tid går åt till jobbet, spela spel och läsa, läser mestadels Anders Fager, H. P. Lovecraft och Lars Wilderäng just nu. Jag känner mig sugen på att ta upp det här med rollspelandet då jag varit utan det i några år nu p.g.a ingen grupp och att jag lagt fokus på mycket annat.