Nekromanti Enkelt fotoredigeringsprogram.

Johan K

Gammal & dryg
Hepp !
Nu är det som så att jag är på jakt efter ett fotoredigeringsprogram som är lätt att använda, gjärna är gratis(dock så kan jag tänka mig att pröjsa för det åxå). Om ni även har trestat det programet, som ni tippsade om så dela gjärna med dig av erfarnheten av det.

/ Johan K, som är trött efter att ha varit ute en hel dag med Friluftsfrämjandet.

Troberg

Sinister eater
Ska du ha ett gratisprogram så är det väl GIMP som rular supremskt. Kraftfullt, men lite ovant att jobba med om man är van vid traditionella fotoredigeringsprogram för Windows.

Kan du tänka dig att betala, men inte så mycket, så känns Paintshop Pro som det naturliga valet. Nu kanske jag är underlig, men jag gillar inte riktigt de nya versionerna och föredrar de någonstans kring 7-8.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
En kompis till mig var på jakt efter nåt också och fick tipset om Picasa från Google. Gratis och verkar riktigt lättjobbat och så. Bara att dra ner och testa om det är nåt för dig: http://picasa.google.com/

Johan K

Gammal & dryg
En får tack & bock DB !!

Gratis och verkar riktigt lättjobbat och så
Gratis är ju gott & att det sedan verkar som det här programmet var ruggit enkelt att använda åxå var ju en bonus. Har suttit lite här & lekt med detta program & det var verkligen enkelt att använda. Ska bara få mer koll på det hela !
Så tack för tippset !!

/ Johan K, som åxå skulle vilja tacka Troberg för sitt tipps av progam & läsningen av Photos for dummies !