Nekromanti EON-boxen???

Murkre

Veteran
Har funtat på om man skall köpa EON-boxen eller inte. Man är ju inte världens tätaste...

Är det någon som vet huruvida man får valuta för pengarna? Är äventyret bra?

Berätta någon som vet!!!

Belzambix

Warrior
hmm... klart man ska köpa boxen... det handlar om status grabben... att ha Eon boxen ger massor med status...

skämt och sidå... om man itne har Eon 2 så är det nog roligare att köpa boxen... em nom man redan har den så är det ganska onördigt!! TYCKER JAG!

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Box i lösvikt

"om man itne har Eon 2 så är det nog roligare att köpa boxen... em nom man redan har den så är det ganska onördigt!!"

Av just den anledningen borde man kunna få köpa boxar i lösvikt. Vår räcker inte till längre /images/icons/sad.gif. Boxen skyddar ju böckerna finfint och med alla moduler så behövs det fler än en box.

Coar

Veteran
EON-boxar!!!

Ja, det skulle vara jättehärligt med boxar som man kunde köpa löst till EON. Det skulle inte skada alls.

De är ett sådant exelent skydd för böckerna och dessutom så har man ju också allt på ett ställe så man slipper glömma bort boken som ligger i hyllan under en massa andra papper och böcker och som man oturligen var tvungen att använda just nu när man var tvungen att kolla upp just vad namnet på den saken heter... jaja.

Boxar skulle vara bra helt enkelt.

Fenris

Veteran
Re: EON-boxar!!!

Skulle du köpa boxar på lösvikt från neo skulle de sno dig på typ en 100 spänn eller nått.
Dock lär de ju inte göra det, de behöver ju bli av med alla eon2 som ligger och dräller.
Eller just ja, de hade ju blivit bästsäljande nuförtiden.

Ironclaw

Veteran
eonboxen!

JAppp eonboxen är nog ett bra köp! Regnsynd lr vad det nu hette va ruskigt kul o spela iaf! men jag kan nog hålla med om att det är onödigt om du redar äger eon2./images/icons/cool.gif

Big Marco

Läskig
Re: Regnsynd

Kul att ni gillade äventyret. =) Det var rätt mysigt att sätta ihop det också. =)

Lord Avallach

Veteran
Svar tack!

Jag har frågat det förut, men fick inge svar: Kommer Regnsynd att gå och få tag i utan att köpa boxen (i vår grupp har vi nämligen fyra regelböcker och tre mundan och behöver inga fler).

Förresten var det inte tal om något 'Hjältarnas tid' nåt i den stilen, vad hände med det.

-F

Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna
/Wilde

Svarte Faraonen

ром и смерть
Re: EON-boxar!!!

Vad jag har vet är det inte särskilt mycket drällande, Eon 2 går åt bra (som vi alla vet är både Neogames och Riotminds bästsäljande på samma gång /images/icons/hairy.gif, alltså måste det gå åt bra).