Nekromanti EON - Dataspelet

TheStoryteller

Veteran
Läste nyligen en datatidning och såg där att EONspelet skulle släppas under våren. Någon som vet något om detta? Någon som kan bekräfta? För det skulle vara kul att få reda på hur det ligger till.

Largoi

Warrior
Nja, de bilder på personer som var med i Codex var ju inte så "vackra" precis. (ok jag vet inte om dom ska se ut så men om dom gör det så måste ni göra om dom.) Grafiken (som jag medger inte är det viktigaste) ser gammal ut.

Detta är MIN åsikt, och jag har väldigt stor rätt till den

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...

bullen

Veteran
det verkar bli skitbra så sluta klaga ditt xxxxx
jag hade förmodligen blivit deletad om jag hade skrivit vad jag tänkte
/images/icons/cool.gif är jag

SirDr

Veteran
ermh..
grafiken går ju smärtfritt nog..
det enda som jag hänger upp mig på är att det inte finns stöd för ett multispel... kunde man göra en server med Eon och sedan visa det för spelarna på detta forum.. tror jag att det kunde bli ganska roliga intriger..
- mannen som saknar multiplayeranpassat intrigspel på nätet.. ' Det funkar ju faan inte'

For the Emperor!!!
-Los Templarios Negro

bullen

Veteran
kanske är grafiken lite dålig men det är onödigt att klaga resten verkar ju bli bra
/images/icons/cool.gif är jag

Ignatius

Veteran
Det kommer dröja ytterligare eftersom de har gett en massa datum men aldrig hållt på dem.
Bara en fråga: Varför hålla på och klaga på grafiken? Min bedömning är att grafiken är snygg.

- Ignatius

Vindhand

Myrmidon
Det kommer dröja ytterligare eftersom de har gett en massa datum men aldrig hållt på dem.

Undrar om inte förseningar är mera skadligt för ett datorspel än för ett rollspel... tekniken går rätt snabbt framåt...

Largoi

Warrior
Den del av grafiken jag sett (på de bilder på personer ur spelet som fanns med i Codex) var grå och utformad ungefär så som man gjorde grafik i början av Playstations historia. Det fanns inget "liv" bakom ansikterna man såg. detta är som sagt bara MIN åsikt och jag har fortfarande rätt till att ha den...

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...