Nekromanti EON-dataspelet!!!!!

Hawkmoon

Veteran
Någon som vet något om EON-dataspelet??? Deras hemsida har ju lagts ned, betyder det att spelet också lagts ned, eller???

Sir Foilan

Hero
Ligger på is som jag förstår det. Marco sade ngt på forumet om saken ifråga för ett tag sen men jag orkar inte leta upp det. Det var några som sade upp sig eller va fan det var.

Hur som helst lär det bli en kraftig försening, om det kommer ut alls.

/Sir Foilan

Riddaren

Swashbuckler
Ur mitt minne så var det ett flertal personer som sade upp sig från företaget, nästan alla var inblandade i just Eon-dataspels projektet.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Frixeray

Swordsman
Computerhouse GBG kursade, men något annat gäng skall tydligen ta över om inte jag minns helt fel. Vi lär ju iaf få vänta på det tills nästa år tidigast. Om det kommer, vill säga...

Jorden, en trevlig planet. Fast Pluto är nog trevligare...

Sir Gawyn

Veteran
Tyvärr så känns det som om att det inte kommer att släppas.

Blackstorm<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Blackstorm on 2001-03-09 12:52.</EM></FONT></P>

Evil Peter

Hero
Tyvärr så känns det som om att det inte kommer att släppas.

Och om det gör det finns det risk att det tar så lång tid att spelet hamnar efter tekniskt sett jämfört med andra spel som kommer ut samtidigt. Hoppas det kan bli bra ändå. Drakar och Demoner var kasst mest pga de tekniska detaljerna snarare än storyn.

C

Happypuppie

Veteran
NO I WANT THE GAME, MOM!!!!
GIVE IT TO MY, YOUR A BAD PARENT...

Vill ha Eondataspel...Vill ha Eondataspel...Vill ha Eondataspel...Vill ha Eondataspel...Vill ha Eondataspel...Vill ha Eondataspel...Vill ha Eondataspel...Vill ha Eondataspel... NUUUUUUUU!!!!!!

Lucky up