Nekromanti Eon/Eon2

lijat

Swordsman
jag har eon 1 och skulle vara glad om någon kunde berätta vilka skilnader det är mellan eon 1 och eon 2 funderar på om det är värt att köpa eon 2 jag är mest intreserad av sådant som inte finns nogon annan stans.

Ackerfors

Alas, your rapids!
En lista på vad som är nytt hittar du här.

Jag tycker inte att det är värt att inhandla Eon II när du har Eon I och framförallt inte nu när Eon III är i antågande. Jag skulle nog ge dig rådet att vänta på det istället för att inhandla "gamla" tvåan.

Faralor

Veteran
kan i dagsläget vara värt o vänta på eonIII men om vi nu inte tänker på den utan bara gemför eon 1 och 2 så skulle jag klart säga att det är värt o köpa 2 inte minst pga. att det nu finns sjukdommar gifter osv. i grundboken vilket gör att vissa egenskaper som man slår fram inte är bortkastat som det var i eon 1 menar wupie du fick giftålig i eon 1 men det fanns inga gifter...

Ceram

Hero
eon 2 kändes när det kom som en allmän uppfräshning av ettan. Har du tillgång till krigarensväg är det inte så mycket som känns nödvändigt att köpa upp sig till speciellt inte om det (som alla skriver överallt) är en tre på gång inom de närmsta åren. Visst är grundboken finare och man får sjukdomar och gifter men lägg pengarna på andra böcker istället....

Mouja

Hero
De har inte ens fått upp Eon3 på sin releaseplan... så det kan nog ta ett tag innan den kommer.. om inte någon på Neo säger något annat....

Ackerfors

Alas, your rapids!
De har inte ens fått upp Eon3 på sin releaseplan... så det kan nog ta ett tag innan den kommer..

Okej, det var mer än jag visste, men likväl tycker jag att det är värt att vänta... :gremsmile:

Mouja

Hero
Nja.. jag hade aldrig orkat vänta, jag hade köpt Eon2 boken dagen då den släpptes... Vilket jag gjorde.