Nekromanti Eon i Borlänge - Ensam Spelare söker Spelare

Necrodreamer

Veteran
Tja, jag är en snubbe som lirat Rollspel i 4 år.
Har kört Eon med en karaktär jag är riktigt nöjd med, men inte med de Eon-grupper jag vart med i och söker därför nya seriösa spelare, som helst vart med i svängen ett tag.

Kan säga att anledningen till att jag inte har blivit nöjd, är pga oseriösa spelare, sena ankomster för jämnan, och för dåligt utrymme för att beaka min karaktär. Plus en del annat som är onödigt att svamla om här.

Jag är en snubbe med mycket humor privat och letar efter ett gäng där det finns plats för seriöst spelande, men med mycket humor och som sagt, mycket beakande utav karaktären.

Spelvärlden ska gärna vara varierad, inga inrutade stadskampanjer eller liknande.

En stadskampanj kan gärna va me men det ska helst vara en del i ett större äventyr i såfall.

Hoppas någon hör av sig.

Mvh från en riktigt sugen rollspelare.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Sorry, jag bor varken i Borlänge eller spelar Eon längre. Men jag är oerhört nyfiken på vad du menar med "beaka". Kort sagt, vad är det för spelstil du är ute efter?

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
wilper said:
Sorry, jag bor varken i Borlänge eller spelar Eon längre. Men jag är oerhört nyfiken på vad du menar med "beaka". Kort sagt, vad är det för spelstil du är ute efter?
Försöker du medvetet skrämma bort alla nykomlingar, wilper? :gremwink:

Jag tyckte i alla falla att "beakande" kändes rätt tydligt som "beaktande" av annonsen ifråga.

För att svara på annonsen så får jag tyvärr säga som wilper. Jag är inte bosatt i Borlänge så tyvärr. Lycka till med sökandet!

Necrodreamer

Veteran
jag syftar på att jag vill få mycket utrymme till att utveckla min karaktär och dess förmågor, jag vill inte avslöjja vad min karaktär är för typ av karaktär ifall jag hittar folk här att spela med:)

men kort och gott, jag vill inte bara springa runt å göra uppdrag efter uppdrag och svinga svärd, utan pyssla med min karaktär och dennes förmågor