Nekromanti Eon i USA?

Fahnen

Swordsman
Nej men ett tips, fråga neogames (du kanske redan gjort det). De kan vara riktig slöa när de ska svara och ibland svara de inte alls. Lite trist.

Midar tycker att det räcker med Eon på svenska.. :gremwink:

Helmgast
Ja det har jag!

Men inte om Eon på engelska. Och dessutom är det insider, det lilla jag vet. Och skvallerbytta är jag inte.

Emil

Hero
Det senaste (som jag hörde för länge sen...)

Det senaste jag hörde, för ganska länge sedan, var att det fortfarande kunde bli aktuellt med en engelskspråkig upplaga. Den viktiga frågan är att få tag på en duktig och flitig översättare, och vad jag vet så har någon sådan ännu inte dykt upp.

/Emil

Ymir

Liten kantbaron
Re: Det [i]allra[/i] senaste

Jodå. Eleas anmälde sig och skickade in en översatt sida, och han är ytterst kompetent. Men CJS svarade aldrig, så intresset var uppenbarligen lågt.

- Ymir, konstaterar.

Vindhand

Myrmidon

En viss försiktighet är förståelig och bra. Det påstås ju att det var usa-lanseringen som slutgiltigt dödade Target Games så precedenten är illavarslande.

Gryningsålder

Veteran

CJS kanske redan sammanställt en komplett översättning av alla exempelsidor som folk skickat in, hihi. :>

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Ja det har jag!

"Men inte om Eon på engelska. Och dessutom är det insider, det lilla jag vet. Och skvallerbytta är jag inte. "

Du vill alltså inte skvallra, men berättar ändå bredvilligt att du vet saker som är fördolda för den vanlige Eon-spelaren. Vad är poängen med detta?

Helmgast
Skryt eller inte[OT]

Det var menat som ett inlägg till Gryningsålder (och likatänkande) om att en som sitter på insiderinfo inte berättar det. Mer vana forumiter (Walium, Pendragon) behöver därför inte bli upprörda. Och bli inte det då! :gremtongue:

:gremsmile:

Pendragon

Swashbuckler
Re: Skryt eller inte[OT]

Ingen fara, hade jag varit upprörd så hade jag visat det genom att t ex skicka hem en död katt till dig... i ett kuvert... :gremwink:

/Joel - drar sig inte för maffiametoder