Nekromanti Eon II! CJS, läs! :-)

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Några tips bara:

* Har ni tänkt på att man ofta dör av skador, och inte bara av blödning? Man tänker ofta när man har stoppat blödningen att nu är det lugnt, bara han inte får några infektioner... men som sagt så kan man dö av skador också.

* Att trolla fram saker är en ganska populär besvärjelse. Varför finns inte den effekten med?

/images/icons/smile.gif

P.S. Det var något annat jag tänkte på också... men jag glömde det...

/P|uT0NiUm
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Visst fan! Det jag glömde:

Fast det har inte med Eon att göra! /images/icons/smile.gif Alltså var det inget speciellt!

*det känns dock fortfarande som jag har glömt något jag tänkte nämna som har med Eon att göra... (skriver på Neotech-forumet om det)*

Jo, kom just på en till sak! Lite historia om vad som har hänt med Mundana på några år hade varit kul. Bara lite kort liksom, exempelvis vad som händer med de olika länderna/raserna/whatever och kort varför det hände på ett ungefär...

... då kan man få med lite mer stora fältslag och kula grejer /images/icons/smile.gif *ivult smajl*.

Och droger *slurp*.

*undrar fortfarande vad det var jag tänkte skriva från början...*

/P|uT0NiUm
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

Johan K

Gammal & dryg
Du har en poäng där. Man tänker ju nästan aldrig på det. Man får väll ta och sätta uåå stora plakta så att man kommer ihåg det.../images/icons/smile.gif

[color:purple]Alea Jacta Est !</font color=purple>

Man Mountainman

Storsvagåret
Det var du som sa´t

<I>Det finns inte så fruktansvärt många sätt att dö på som är direkt dödande. De flesta som dör av yttre åverkan gör det av chock och blodförlust, inte på grund av att livsviktiga organ blir mos.</I>

Alltså: trauma representerar skada på viktiga organ.

<B>Men varför får man då trauma på grund av träffar i amrar och ben???!!!</B>

/Dnalor, din finne på hornhinnan

Virocon

Swordsman
Man kan inte trolla fram saker ur tomma intet, så är det bara. Däremot kan du få folk att TRO att du gör det, då använder du den fototropiska effekten Illusion. Resten är Calles problem.