Nekromanti Eon IV release?

ThemVSyou

Veteran
skulle vara coolt om det blev release fest dock för en själv då man bor i västerås så kan det vara rätt segt att ta sig till göteborgs området men men ser framemot när det blir klart iaf EON IV verkar lovande

k7e9

Hero
Nästan... Återkommer om detta. Ska bli mycket kul att släppa Eon IV!
Ska bli mycket kul när det släpps! :gremsmile: Ser fram emot det! Blir det releasefest här i Göteborg så kommer jag garanterat vara där.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag är helt klart intresserad av att dyka upp ifall det blir release-fest, men sen beror det också på vilket datum det är.

st4hlis

Veteran
Nu har ytterligare två månader gått sen senaste svaret. Hur går det egentligen med releasedatumet? Kommer ni någon vart? Jag följer bloggen med spänning (1-4 ggr/dag) men där kommer det tämligen sällan något nytt (om än intressant). Vad är er status?

Helmgast
Nu har ytterligare två månader gått sen senaste svaret. Hur går det egentligen med releasedatumet? Kommer ni någon vart? Jag följer bloggen med spänning (1-4 ggr/dag) men där kommer det tämligen sällan något nytt (om än intressant). Vad är er status?
Ja det går framåt. Senaste grejen var att vi skapade roliga regler för sjukdomar och droger. Kan låta lite stört för en oinsatt, men icke desto mindre roligt.

Tro mig, en av mina stora drömmar är att få ge ut Eon IV. Men det måste bli bra och snyggt, och det är inte det enklaste. Återkommer med mer releaseinfo senare.

Rakhori_UBBT

Veteran
Jag har inte spelat Eon det senaste året, men det har alltid varit mitt favoritrollspel. Spelet kräver en hel del av sina spelare, reglerna är ju relativt komplexa, men det är mycket belönande att spela. Några av mina mest intressanta karaktärer någonsin skapades just med hjälp av Eons regelverk och det är det enda spelet där jag känt mig manad att skriva nästan tio sidor bakgrundshistoria till en karaktär. Bara en sådan simpel sak som att ens karaktär fått en bjälke i huvudet i sin ungdom och därför inte vill sova inomhus...magiskt och endast i Eon! :heart:

Skynda långsamt med Eon IV. Jag vill helst ha spelet NU, men det viktigaste är at tdet bli superlöjligtüberbra, även om det tar lite tid till.