Nekromanti Eon online

G

Guest

Guest
WOHO ! jag har hittat ett program www.webrpg.com som är gjort för att spela rollspel över internet komplet med tärningsaker och allt man skulle kunna spela Eon !!! Med någon spelledare(någon frivilig hehe) alla som skulle vilja va med kan ju svara på detta inlägg.

Eller skicka icq meddelande nummer: 74989611
annars om kan du maila på tzor@spray.se

smaffy

Hero
kul..

trist för alla de som inte har fast uppkoppling bara.. det kommer kosta skjortan att spela rollspel för dem =o/

..jag har spelat lite rollspel genom ICQ-chatten.. det fungerade skitbra. fast, jag kan tänka mig att massa folk kanske blir sådär flummiga om man ska spela över nätet (ladda ner saker samtidigt och prata om den senaste versionen av quake eller counterstrike. ueack!)..

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Ignatius

Veteran
Jag tor inte att det kommer att bli så kul. Det kommer nog bara bli flummigt och tråkigt. Inget går upp mot äkta rollspel hemma i soffan med cola och chips.

-Ignatius

Kherzam-Roghan

Veteran
Det är roligt att rollspelare runt hela svergie kan träffas och spela sina fovvospel!

Tirakens död...
Dvärgens bröd...

Helmgast
Och Rhapsody, och Anton Maiden. Och äkta manlig vänskap. Och ett mobboffer.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.

G

Guest

Guest
Och Rhapsody, och Anton Maiden. Och äkta manlig vänskap. Och ett mobboffer.

Mig med andra ord.

"Remember son, you have two hands..."
Al Bundy

walium

Ganska töntig, faktiskt
Låter som det vore något för alla oss stackare som bara spelar en gång i månaden pga av stora avstånd. Det är möjligt att jag hoppar in till hösten, men nu är det snart sommar och då ska det bli spela av.

"Talk is cheap because supply exceeds demand"

G

Guest

Guest
Men vi brukar mobba Frixeray mest.

Jaså? Det märker jag inte. Vem är det som är "Bonnen", "Negern" och "Hästen"?/images/icons/cool.gif

Al Bundy

Vi har aldrig kallat dig neger. Kanske invandran för din skeva inställning till när man blir svensk(han tycker att man blir svensk efter tredje generationen och då hans moder föddes i finnland kallas han invandran. Skoj.

Och så har du häst.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

G

Guest

Guest
Kanske invandran för din skeva inställning till när man blir svensk(han tycker att man blir svensk efter
tredje generationen och då hans moder föddes i finnland kallas han invandran. Skoj.

MIN MORSA ÄR FÖDD I SVERIGE. Min mormor föddes i Finland när hennes föräldrar var där för att hälsa på släktingar. Alltså var hon inte Finsk utan hon var FÖDD där av SVENSKAR. Och eftersom man måste bo där i tre GENERATIONER så var hon inte finsk, hon bodde inte ens där i tre år.
OCH DET ÄR MIN JÄVLA SYRRA SOM HAR HÄST INTE JAG.
Och om vi ska gå in på sådant så har jag Sioux och Cherokee indian blod också.

/PS. Jag är bara 1% allvarig. DS. /images/icons/smile.gif

Al Bundy<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by loke on 2001-05-17 13:14.</EM></FONT></P>

Helmgast
Ja,men ibland är du värd det, tänk innan du talar.

Helmgast
Men du är iallafall BONNE!!!

G

Guest

Guest
Ja, det är möjligt att jag är. Men jag är egentligen ingen BONNE eftersom jag inte brukar jorden. Det närmaste jag kan komma till att göra något bonnigt är att vara tvungen att torka upp min syrras jävla hund/gris skit.
Som jag för övrigt hatar.

Al Bundy

RavenLord

Veteran
om det blir nått så är jag med! Jag har spelat lite över IRC, det blit jävligt kul om man har seriösa spelare

- Death is more universal then life; everyone dies, but not everyone lives. -