Nekromanti EON Personer

Mouja

Hero
Yo .... Är lite nyfiken av mej och skulle järna vilja veta (har spelat EON i över ett år) ... Hur snabb är Kiyona Nentari ??? Hur bra på magi är Rafali (i magi boken) ???
Och hur ridderlig är Baron Tzorcelan ???

Typ sånt där skulle jag vilja veta /images/icons/smile.gif

Tror inte att kiyona och de andra är särskilt bra, troligtvis inte bättre än vi andra spelare, eftersom de blev skapade som testfigurer istället som för SLPs från början.

Herr Ivian är en fjolla, samma sak med kiyona, Dunbaton, Tzorcelan och Jac. den enda bra är Maxander, fast han är slp.

Svarte Faraonen

ром и смерть
Jag tror att termen är "så bra som rollpersoner som använts länge och dessutom modifierats". Krille antydde väl någon gång att den "verkliga" Kiyona fick ett helt annat öde än den i Neogames produkter, något jag tror gäller de flesta andra också. Med tanke på allt Krilles tjat om helikoptrar och drakar och "det gör man inte" så lär herr Ivian vara rätt skarp om han slog ihjäl en drake (såtillvida den mesen inte tog åt sig äran för något någon annan gjort, vilket jag misstänker). Maxander är nog mera på spelarnivå, han verkar inte vara överdrivet skicklig. Rafali är med största sannolikhet ganska bra på magi, annars blir man inte påtänkt till posten som Domus Magus (eller vad det nu heter).