Nekromanti Eon-Quiz!

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Jag satt och hade tråkigt... så kom jag på, att vafan... jag gör en Eon-quiz! Efter lite sökande så hittade jag Friendtest.com och så tänkte jag, att... jaa... här kan man göra en Eon-quiz!

Så jag gjorde en /images/icons/smile.gif.

Tryck här för att testa den!

(observera att jag inte riktigt har lagt ned min själ på detta femminutersprojekt, så jag kan ha fel på vissa punkter)

*trött*

Mouja

Hero
Jargiska provinser = Jargien, Lemira, Merun, Maulio, Sardan, Genrio, Okrana

rätta mig om jag har fel

Tja du, jag är en rätt så sparsam besökare till Jargien... Bara vart där en gång. På ett socitetspary i nån av M-provinserna

Mouja

Hero
Själv har man spellett där ett antal gånger... men jag är lite sparsam med det Jargiska Kejsardömet tills någon bok som beskriver det kommer ut....
Men Soldarn är ett coolt land, Damarien med... enligt mig lite mindre civiliserat än "Jargien" men endå rätt så civiliserat...

Jag är även en stor fan av Helm-slakten... har skapat ett antal rollpersoner som bott där för att ta reda på vad som egentligen hände.. men den som vi hade som SL bara slängde ut mig på äventyr och sånt... då jag råkar vara den som vet mest om Helm-slakten i våran spelgrupp (har även läst Drakväktar trilogin, där den beskrivs ganska fint)

Re: Eon-Quiz! [SPOILER]

I L&H står det verkligen vad som hände om du är intresserad. Jag vet inte vad som står i drakväktartriologin men i L&H står det att Xinu manifesterade sig och skapade kaos... Köp L&H för vidare detaljer.

Mvh Victor Palm

I'll be back

Mouja

Hero
Re: Eon-Quiz! [SPOILER]

jag har L&H och har läst igenom Helm slakten ett antal gånger...

Emil

Hero
(observera att jag inte riktigt har lagt ned min själ på detta femminutersprojekt, så jag kan ha fel på vissa punkter)

Jo, där var lite stavfel som fick en att undra om det var en fallgrop eller just ett stavfel... Märkligare var att det verkade finnas båda delarna... :)

/Emil

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Ooops! Du har rätt /images/icons/blush.gif. Ajm sårräj.

*uppdaterar quizen och rättar till stavfelet*

litleme

Warrior
jag suger !!!!!!!

ja fick bara 50 pts

måste börga använda mina eon böcker som toalettliteratur igen /images/icons/wink.gif

Pendragon

Swashbuckler
Re: jag suger !!!!!!!

Ingen fara, jag fick massiva 30.

Men sen äger jag inte en enda Eonbok heller...

Iaf inte förräns slutet på månaden /images/icons/smile.gif

litleme

Warrior

jag tror ja har alla utom syndernas brunn och de fördömdas sista hopp =( ok min mudana bok börgar falla i sär (4 delar hittills) men den går att läsa

Mouja

Hero

Den enda jag inte har är DFSH.. och den ska jag köpa i slutet av måndaden =P