Nekromanti Eon-spelare sökes

fabianbom

Veteran
Jag söker en till spelare till min grupp. Gärna relativt ny men inget måste då detta skulle passa resten av gruppen.

Poseur

Swashbuckler
Well, för det första kanske det lämpar sig mer i kontakforumet ( vi har ett sådant kvar va? orkar inte kolla :p ) men för det andra och kanske viktigare. Inte för jag är intresserad, mend et hade vart trevligt med lite mer info om din spelgrupp, vilka är ni, vilka åldrar, vad spelar ni, hur spelar ni och vart spelar ni och framförallt nu på sistone verkar frågan vara småinfekterad på forumet, är det Eon IV eller inte som gäller.

Tänkte så kanske fler nappar på inlägget.

Mundo

Myrmidon
Hade gärna velat veta vart i landet ni är, hur många ni är och vilka åldrar ni är.

fabianbom

Veteran
Points taken.

Jag letade men hittade ingen kontaktgrupp. Därför fick det bli här.

Vi spelar i Göteborg. Håller just på att inleda Sylfens vrede.
En grupp bestående av en alvisk spejare, en kamoriansk krigare och en riddare från Soldarn.

Vi spelar Eon IV. Modifierar gamla moduler om sådant behöver användas men är nog överlag rätt nöjda över systemet som det är.

fabianbom

Veteran
Skulle gärna se en mystiker/magiker att komplettera gruppen med men det är inget måste.

Kiwok

Veteran
Hej Fabian!

Hur ofta spelar ni och var i Göteborg?
Har spelat i flera år, men flyttade från min spelgrupp när jag kom till Göteborg. Jag har spelat Sylfens vrede tidigare, men har inga problem med att spela igen.

fabianbom

Veteran
Vi spelar oftast på lördagar. Det varierar lite hur ofta men det brukar vara kanske varannan vecka. Har bara kört en gång alla tre spelarna ihop hittills. Skall köra vidare på lördag. I Guldheden.