Nekromanti Eon:The Face of Deception

King Kromm

Hero
Vet inte om detta inlägget hör hit... men endå...
Har dom slutat jobba med spelet eller är det bara jätte försenat, kommer ihåg hur jag läste för ett bra tag sedan att det skulle släppas före jul, och nu är julen över...
Och hemsidan har inte uppdaterats sen i augusti... BLir det nått av spelet??

/King Kromm

Krellh

Warrior
Sannolikheten är dessvärre stor att det aldrig blir nåt Eon: tFoD eftersom företaget knappt har några anställda längre - dom slutade, och tog därmed med sig all kunskap.

/Tobbelobbe - sörjer i tysthet

Flash Back

Warrior
Inget ont...

...som inte har något gått med sig. Nu kan ni ju få behålla eran egen bild av Eon och framförallt Mundana, utan att den skall behöva bli förstörd av ett stackars datorspel (men dt hade förståss kunnat bli bra).

Det är av samma anledning jag ogillar filmerna som nu görs på Lord Of The Rings. De kan ju förstöra hela fantasygenren mer eller mindre om de inte blir tillräckligt bra...

Vincentus

Veteran
Re: Inget ont...

Det är nog ingen större risk att LOTR blir en usel film, den verkar väldigt seriös. Men risken är ju att den får för stora förväntningar på sig så att den blir sämre än vad den egentligen är...

"Amän hörru, faktiskt!"

Vindhand

Myrmidon
Be cool...

Förseningar hör ju inte till ovanligheterna för Eon... så ge inte upp hoppet :)

(i.o.f.s tror jag inte det är ngn stor förlust baserat på Trailern... men det är bara min högst ounderbyggda åsikt :)