Nekromanti EON

Sham

Veteran
Jag köpte EON för några dagar sen och har upptäkt en helt ny värld. Jag har sett på en gång innan jag köpte EON, hos en kompis.. Tyckte det var grymt! Nu har jag själv sammlat i hiop en grupp men polare och spelar! Skulle bara säga att Neogames har lyckats!!! Funderar på att köpa NeoTech också! Som ett "sidan om" spel! Men det är mycket man inte vet... Är det värt att köpa Neotech 2 eller 1? Jag vill att EON III ska komma ut snart.... /images/icons/yikes.gif

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Kul att du upptäckt Eon :)

Angående Neotech 1 så kostar det visserligen bara 99kr enligt Neogames hemsida.. men jag tycker definitivt att du skall köpa Neotech 2 - det är otroligt mycket bättre.

Eon v3 kommer nog någon gång i framtiden...

Sham

Veteran
/images/icons/laugh.gif Ja.. Det är sant.. Hoppas verkligen på att Eon III kommer... Annar tar jag livet av mig... Sen såg jag att Eon Deluxe fanns också... Lite extra material.. Fan måste till skolan nu.. KOmmer onlne sen igen! Bye

DAKRilla

Hero
Är Eon 2 verkligen så dåligt så att du måste ta livet av dej om en förbättring inte kommer?

Johan K

Gammal & dryg
Köp N2

Gillar åxå EON & N1-2.
Så jag tcker att du ska ta & köpa N2, det är åxå en mer än väl godkännt spel !!

Sham

Veteran
/images/icons/mad.gif det var inte så jag menade....!!! det är så bra.. att om det inte kommer ut en trea tar jag livet av mig.. men 2:an är ändå rockare!

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Jag misstänker att Eon III kommer dröja. Jag tror faktiskt inte att det kommer släppas alls - men vad vet jag. Köp någon modul först /images/icons/smile.gif, äventyret De Fördömdas Sista Hopp är grymt bra. Måste varna dig för Sorgernas Brunn och Jarla dock. Men DFSH - oj oj oj... /images/icons/smile.gif

Och angående NeoTech:

Om du vill ha cyberpunk, köp NeoTech 1. Reglerna suger (men är rätt så snabba), men stämningen är så jävla skön... /images/icons/smile.gif.

Om du vill ha corporate-high-tech-future, köp NeoTech 2. Reglerna är jävligt bra, lite söligare, men så gott som all cyberpunk-stämning är borta.

IMHO, alltså.

Helmgast
Jarla är bra

Jarla var bra iallafall när Silversurfan spelledde. Men Sorgernas Brunn var en besvikelse. Dessutom är det den enda bok som inte fått sänkt pris sedan momsändringen. SKÄRPNING! (Men så allvarlig är det inte)