Nekromanti (Eons artefakter) Vad är en eterseglare?

Ceetan

Warrior
Som den magiker-fantast jag är appeleras jag alltid av magiska förmål. Även om jag Personligen bara spelar DoD för tillfället Hhar det kommit till min känne dom att eon har rätt fascinernad regler för artefakter, och trolgen därför också endel faascinerande artefakter. Vet inte säkert om eterseglaren Är en artefakt men det låter som det och nu undrar jag vad det är för nått?

Ps: Är det nån somvet när Eon 3 kommer? Ds.

Marukusu

Hero
*Mummel* [enorm SPOILER]

En eterseglare är som ett enormt flygande skepp byggt av alver i de tidigare eonerna. De är oerhört mäktiga vapen och transportmedel och fungerar om inte jag har helt fel som ett sorts flygande städer. Ett okänt antal eterseglare flyger omkring bland stjärnorna just nu, styrda av "ursprungsalverna". Mr. Krille vet nog brutalt mycket mer än jag om dem.

Och ja, de är fett magiska.

/Marukusu, hjälper till.

Marukusu

Hero
Re: *Mummel* [enorm SPOILER] +

var beskrivs de ?
All information om dem som jag vet om står i "Legender och Hemligheter". Informationen som ges där är dock mycket knapp. Att de är magiska tycker jag är ganska uppenbart.

Föresten......bra valt foto
Man tackar, man tackar. Kan man ana en influens från Hellsing även i ditt foto? Ögat ser bekant ut...

/Marukusu, även han stort fan av Hellsing och Alucard i särklass. Släng in honom mot jargiens legioner och så får vi se vem som vinner!!!