Re: Ok, vi frågar de andra!
Jag väljer att "svara" alla tre herrarna (Krille, Arvidos och Adragoor) såhär, om det inte är alltför irriterande.
Krille
Nja, Krille, fler än ett av dina inlägg har väl innehållit Ereb-kritik. Även om de flesta har varit något i stil med "och för övrigt anser jag att Ereb bör förstöras" vilket väl inte är speciellt aggraverande.
Arvidos
Din kommentar kändes betydligt mer subjektiv än de andra tvås (kan man skriva så?). Kanske för att den var så kort! =) Vad baserar du åsikten på? Jag tycker mig minnas ett liknande påhopp i stil med "Blä-nopia", som vi nog kan enas att forumet klarar sig bra utan. Men vad jag tror herrarna Chronopia-försvarare missar är att folk i allsin dar måste ha rätt att säga "jag tycker Chronopia är dåligt", som de flesta debattörer har påstått utan att bli speciellt polemiska. Just den biten är Chronopia-folket bättre/sämre på.
Adragoor
Om du gillar att spela i Ereb kan det väl knappast var en sååå hemskt dålig värld? Och om Chronopia framkallar olust-känslor, så är väl det ett tecken på en dåligt framställd värld också, nicht wahr?
/Gloria Excelsior, som festat i dagarna tre och ändå lyckas någorlunda med att vara sammanhängande.