Nekromanti Erebs baksida+Trudvang=Tradition

Runde Rolf

Swordsman
I dag var jag med en kompis inne på Tradition och när min kompis (som inte har DoD6) tittade på baksidan av regelboken så fann han där modulen Altors baksida(eller nått sånt) i samma inplastning som regelboken. Hur går detta ihop? Är det bara ett desperat försök av Tradition(i Galerian, Stockholm) att bli av med modulen eller är det något jag missat? DESPERAT!

"Mångsidig som en plattfisk"

Hasse

Hero
Tradition i Götet har gjort liknande sak tidigare, Jag köpte ett inplastat paket innehållandes Nidlandboxen, DoD 5, Torshem, Magilre, Enhörningshornet, Kaosväktare samt Stadintermezzo. Priset för detta paket var 450 spänn vilket jag tycker var mycket prisvärt. :)

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Veteran
Det är ju helt perfekt när de lägger flera böcker i samma förpackning! Då sänker de oftast totalpriset...

Själv stod jag inne på Tradition i Örebro och kikade på Magilre-boken samt en oöppnad Mutant-box när jag helt plötsligt istället fick syn på Blood Bowl. Valet var inte svårt direkt, BB har man ju letat efter i fyra år :/
När jag skulle betala frågade han om jag ville ha Magilre och Mutant oxå, men det hade jag ju inte råd med, så han stoppade helt enkelt ner dom ändå, vilket gjorde att jag kom därfirån med saker värda ungefär 8-900 för 500:-

LÄNGE LEVE TRADITION!! ;)

Vart tog den gamla skolans rollspelande vägen???

Nerosuferoth

Swordsman
De gjorde samma sak med DoD5, och plastade in regelboken och alla modulerna (förutom spelledarskärm, Altors baksida och de tre äventyren om jag minns rätt) i ett paket som såldes för ca 600:-

Nerosuferoth

ÉÍ 'AANEÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Minns när jag på tradition i Malmö kunde gå därifrån med Nidland + Krilloan + Kaos väktare + Magilre + Monsterboxen + Enhörningshornet + Altors baksida + Chronopia-formulär + Tempelherren + Demonprinsen efter att ha betalat ca. 500 kronor!

- Bobby

Feuflux

omjonasson.se
Vilket fynd! [ot]

Vilket fynd! Är lite avundsjuk för att inte jag gör sådana fynd...iofs så letar jag ju inte heller...

//[color:red]Feuflux</font color=red>

Hasse

Hero
Kom på att Altors baksida oxå var med i paketet jag köpte. Jag tycker det är trevligt när Tradition rear ut rollspelsgrejer så, hoppas de fortsätter att göra så.

Hasse

Pink Floyd

Hasse

Hero
Re: Vilket fynd! [ot]

Letar och letar vet jag inte om jag gör, men är jag ändå i inne i centrum så brukar jag slinka in på Tradition.

Hasse

Pink Floyd