Hans bästa inlägg?
Öööh.. Mina bästa inlägg? Det är rätt många.. Jag kommer knappast ihåg dem.. Det känns som om jag måste ta ett halvår på mig och sedan komma tillbaka och fylla på med fler och fler trådar.. Ok, men jag listar väl några då..
Här är två trådstarter jag gillar..
Stämning
Ett litet annorlunda framställningssätt för att få fram hur personer ansåg att rasers sammanhållning, åsikter om andra raser och byggnadsverk var..
Rasutbredning
Det här var i slutet av en himla massa trådstarter jag gjorde på DoD-forumet.. Tråden mynnade ut i en massa intressanta deltrådar.. Förvisso bara tre sidor, men det är rätt mycket med tanke på hur aktivt DoD-forumet är..
Hans inläggsserie
Jag länkar till ett inlägg som
Vitulv gjorde (Jag hatar att han bytt namn, för jag söker jämnt på Vitulv 2-3 gånger innan jag kommer på att han numera kallas Vulf).. Jag gillar
muntliga responsen jag fått på de där artiklarna.. Det finns fler spelledarartiklar än de i Vuffes inlägg men de får ni leta reda på själva..
Sedan gillar jag historier..
Skön trådstart, Arvidos
Det hela handlar om historier där forumsindivider är inblandade.. Det är ett nöje att läsa hela tråden..
...sak som jag försöker fylla i
Morgoth startade en tråd där man skulle fylla i hans berättelse.. Jag är nöjd över hur fånig min historia blev..
Finurligheter är något jag också gillar..
Sök, så spelar vi
Här så skapade jag en liten sökfunktion.. När jag testade den innan jag drog igång tråden så hittade jag bara tråkiga sökningar, men jag sade inget om det utan sökte som fanken för att hitta några roliga kopplingar..
Re: Sin City betittad **SPOILER**
Jag hade precis börjat lära mig css och upptäckt formatet png, så jag skapade detta inlägg..
Till EDoD
Storuggla drog igång en tråd där han beskrev en person med ett citat ur en berättelse och vi skulle göra karaktärerna.. Jag var nöjd med utseendet på den..
Det bästa jag kunde göra
Tja, du får se själv.. Jag gjorde den utav dollarsmilien som fanns en gång i tiden.. Arvidos var vänlig nog att gå in några år sedare och ändra till de graemlins som används nu.. (Argh! Fatta hur jobbigt det var att söka reda på det här inlägget!)
Slutligen så minns jag ett av följande inlägg på
Eon-forumet (faktiskt - jag är själv överraskad)..
Re: Andeplanet
Jag är extremt nöjd över att jag skrev "in-game" som att jag hade varit med om astralvandringar och att jag verkligen märkte hur den andre personen spann loss på de idéer som jag förde fram..
Förslag och idéer
DAKRilla hade planer på att göra ett spel som hette "Haj, haj Herr samuraj" och jag är extremt nöjd över det genomarbetade svar jag gjorde.. Synd att det inte hände något med det kortspelet..
/
Han som annars
är nöjd med sina varierande signaturer (läs fetstilta)