Nekromanti Essentials power cards?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jo, jag spelar ju 4e Essentials med min spelgrupp just nu (D&D-spelledare! Vem kunde tro't?). Snart levlar de små liven.

I grundboxen finns ganska basala power cards för de grejer man har från början. I Heroes of the Fallen Lands (och Forgotten Kingdoms) introducerar en massa mer, men jag har inte sett några power cards, varken officiella eller hemmagjorda.

Nån som vet något?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Som det verkar just nu får man helt enkelt prenna på DDI och skriva ut korten från Character Builder.

Eller bygga egna.

krank

Dante said:
Som det verkar just nu får man helt enkelt prenna på DDI och skriva ut korten från Character Builder.

Eller bygga egna.
Drygt... Nåja, jag har skaffat ny prenn på DDI och gnäller nu lite i smyg om att de valt Silverlight som grund, som ju finns till windows och mac men inte ordentligt till linux... (Flash hade faktiskt varit bättre, eller bara vanlig AJAX...)

Vampsama

Veteran
Jag har sett officiella Power Cards annonserade på bode Bokia och Bokus, även Sfbok har dom men inte i internetbutiken (Såg dom igår irl när jag köpte mitt Starter kit). Det jag sett verkar mest vara klasserna från PHB1. Klasserna från PHB2 finns på Bokia och Bokus (Sfbok är jaag inte säker på) dock så verkar de inte vara i lager än. Det ska även finnas kit med alla åtta klasser från PHB1 att köpa.

krank

Vampsama said:
Jag har sett officiella Power Cards annonserade på bode Bokia och Bokus, även Sfbok har dom men inte i internetbutiken (Såg dom igår irl när jag köpte mitt Starter kit). Det jag sett verkar mest vara klasserna från PHB1. Klasserna från PHB2 finns på Bokia och Bokus (Sfbok är jaag inte säker på) dock så verkar de inte vara i lager än. Det ska även finnas kit med alla åtta klasser från PHB1 att köpa.
PHB-klasserna har kort, de har jag sett. Det är inte de jag är ute efter - jag vill ha cards till Essentials, den nya linjen som börjar med röda lådan och fortsätter med Heroes of the Fallen lands och heroes of the Forgotten kingdoms.