Jag trodde det var en ulv kvar ,Vic så jag hade inte någon bra plan efter det.Empiricus said:Vad tripp håller på med är ju ganska intressant. Hen har inte varit aktiv hittils denna runda iallafall.Ruga said:Angående Lillianas självröst har jag sett det gjorts både som ulv och bybo så det skulle jag inte lägga någon vikt vid åt ngt speciellt håll.
Om hon är ulv så tror jag inte hon är ensam då hon la stor tid på K. K , en av de spelare som var grönad av de flesta även om hon böt fokus lite senare.
Tripp var ju här en kvart innan hägning så det är inte som han inte hade tid att flytta sin röst. Märkligt. Vet inte riktigt vad jag vill nu.
Jag tvivlar typ på alla utom emp. Till och med Lilliana som jag ändå känt varit grön tidigare. Men det kanske är dubbeltänket som börjar smyga sig på.
Röst: tripp trapp
Nu när du ändå har kommit igång, Ruga:
Hur många Ulvar tror du det är?
Har du någon egen teori om vem/vilka som är Ulv/Ulvar, någon lista på prime suspects eller så?
Vad säger din magkänsla?
Tycker nog 4 ulvar är lagom men jag vet inte om det är önsketänkande eller inte! Om jag skulle gå på magkänslan är det tripp eller Brynolf men det är mer för att resten känns bättre än att de känns sämre. Men nu har jag börjat frågasätta den magkänslan så jag faktiskt inte. Ta Vimes tex tycker han spelat byboigt hittills (tror det var du som sa att han spelat konsekvent och jag håller med) men folk har alltid sagt att Vimes är hal som satan så jag blir lite paranoid nu.