Nekromanti Ett aldrig förr så svultet svin!

Sitor

Veteran
Kära forumister och älskade DoD6-troll

Jag vill börja med att förtydliga titeln av ämnet. Med att skriva att svinet skulle vara mer svultet än någonsin menar jag inte att vi har tagit bort något material eller att innehållet blivit sämre. Jag vill helt enkelt förstärka det faktum att Det svultna svinet har återvänt genom lite slarvig (och missvisande) användning av superlativ.

I och med denna onödigt krångliga inledning vill jag helt enkelt framföra det faktum att (trumvirvel...) Det svultna svinet öppnar på nytt, igen, ännu en gång, omigen och ånyo.

Har ni inte den blekaste aning vem jag är och vad det är för satans gris jag oavbrutet mumlar om följ länken nedan. Om ni mot all förmodan skulle veta vad för sida det är jag och Runde Rolf (den lite för välfödda värdshusvärden, därav hans namn) driver så kan ni bara skatta er lyckliga då sidan snart är i full gång och lika blomstrande som aldrig förr.

Frågor, lyckoönskningar samt allmänt glada kommentarer är glatt välkomna här. Skulle ni ha någon konstruktiv kritik eller dylikt att komma med kan vi godta det också...

Johan K

Gammal & dryg
Jaaa !!!

Efter ha besökt Det Svulta Svinet några gånger förut & bara fått en possitiv bild av den sidan så är jag mer än lovligt glad att ni öppnar igen !
Alltid kul med hemsidor som handlar om just det spel som man gillar mest just nu !!!