Björn den gode
Swashbuckler
Därmed torde jag också vara en spelare, spenderar mitt drag på att tigga.
Det gjorde jag väl inte? Regeln du syftar till har ju dessutom ingenting med pokémons att göra, den handlade ju om varelser. Men jag inser att regeln nog inte har jättestor chans att gå igenom nu ändå, lite synd kan jag tycka, stringens är för mesar.Nu la du fram ett förslag på en modifikation av en regel som inte kommit in i spel än, och även om den troligtvis hade gjort det, vad hade hänt om Pokemon hade röstats ner men däremot Voodoo röstats för? Den är ju beroende av att den första går igenom...
Nu händer nog inte detta, och dessutom var den inte helt beroende, men i det hypotetiska exemplet där ett förslag säger "Skapa regel 10 som lyder x" och en annan säger "Ändra regel 10 till att lyda y" så misslyckas helt enkelt det andra förslaget om det går igenom utan att det första gjort det. Varför? "Ändra regel 10" har ingen effekt om inte regel tio finns. I min mening ligger allt i hur man formulerar sina förslag.MovinGalt said:Nu la du fram ett förslag på en modifikation av en regel som inte kommit in i spel än, och även om den troligtvis hade gjort det, vad hade hänt om Pokemon hade röstats ner men däremot Voodoo röstats för? Den är ju beroende av att den första går igenom...