Nekromanti Ett anspråkslöst förslag

Troberg

Sinister eater
Satt nyligen och läste ett privat meddelande då en ide slog mig. Efter att ha klättrat upp från golvet och satt mig på stolen igen så funderade jag på saken och kom på att den i all enkelhet borde vara ganska enkel att fixa.

Here goes:

I vyn där man läser privata meddelanden, hade det varit möjligt att vissa avsändarens avatar? Det hade varit lite lättare att mentalt koppla meddelanden till rätt person så.

seinet

Swashbuckler
Har snackat med Gard om det nu, han verkar positiv till det men det är inte så hög prioritet på det, det kommer att komma i en framtida utveckling av PM-funktionen, men tills dess kanske du kan nöja dig med att kolla på namnen?

/Seinet Wintermute - Skippade skolan idag

Troberg

Sinister eater
Har snackat med Gard om det nu, han verkar positiv till det men det är inte så hög prioritet på det, det kommer att komma i en framtida utveckling av PM-funktionen, men tills dess kanske du kan nöja dig med att kolla på namnen?
Men... då måste jag ju lära mig läsa!

Ingen panik, jag bara tyckte det hade varit praktiskt, men det är inte nödvändigt. Jag gissade att fältet finns tillgängligt redan i utsökningen och det därför bara krävde en mindre ändring i en mall.

seinet

Swashbuckler
Äsch, det klarar väl du?

Har det gått bra tidigare så borde det fungera även nu :gremsmile:

/Seinet Wintermute - Tycker Coca Cola är en god dryck