När jag satt ensam hemma med dyster min mitt tea var slut *suck* kom jag på att undra vad vill NI att jag skriver för matrial till min hemsida ?
Vilka typer av djur vill ni se finnas på sidan ?
[color:green]jag redan Korp, Katt, Älg, ( även om jag inte är jägare själv så har älen en varm plats i min mage menar hjärta ) Elefant, sabeltandad, Quetzalcoatl, marsupulami ( ja på skämt djuret från spiro och nicke )</font color=green>
Vilka typer av varelser spelbara vill ni se ?
[color:green]jag har redan lite Abonuk, Sholisi'sn-Lil, och klan Sammar och en "vetenskaplig förändring av kentaurer till Eon </font color=green>
jag har magiska effekter sådana Eon glömde...
jag har äventyrs ider och lite diskutioner om eon värden effekten av att magi är verklig och andar existerar hur det kan påverka gamla ruiner osv..
MEN vad vill NI att JAG skriver ?
Eller VAD har NI skrivigt som NI vill att JAG ska sätta upp PÅ min sida ?
Jag vill få ideer lite tips om vad NI vill ha..
http://members.nbci.com/hatten_jc/Hatten.htm Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...
Vilka typer av djur vill ni se finnas på sidan ?
[color:green]jag redan Korp, Katt, Älg, ( även om jag inte är jägare själv så har älen en varm plats i min mage menar hjärta ) Elefant, sabeltandad, Quetzalcoatl, marsupulami ( ja på skämt djuret från spiro och nicke )</font color=green>
Vilka typer av varelser spelbara vill ni se ?
[color:green]jag har redan lite Abonuk, Sholisi'sn-Lil, och klan Sammar och en "vetenskaplig förändring av kentaurer till Eon </font color=green>
jag har magiska effekter sådana Eon glömde...
jag har äventyrs ider och lite diskutioner om eon värden effekten av att magi är verklig och andar existerar hur det kan påverka gamla ruiner osv..
MEN vad vill NI att JAG skriver ?
Eller VAD har NI skrivigt som NI vill att JAG ska sätta upp PÅ min sida ?
Jag vill få ideer lite tips om vad NI vill ha..
http://members.nbci.com/hatten_jc/Hatten.htm Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...