Nekromanti Ett behov av assistans.. HJÄLP MIG..

hatten

Swashbuckler
När jag satt ensam hemma med dyster min mitt tea var slut *suck* kom jag på att undra vad vill NI att jag skriver för matrial till min hemsida ?

Vilka typer av djur vill ni se finnas på sidan ?
[color:green]jag redan Korp, Katt, Älg, ( även om jag inte är jägare själv så har älen en varm plats i min mage menar hjärta ) Elefant, sabeltandad, Quetzalcoatl, marsupulami ( ja på skämt djuret från spiro och nicke )</font color=green>
Vilka typer av varelser spelbara vill ni se ?
[color:green]jag har redan lite Abonuk, Sholisi'sn-Lil, och klan Sammar och en "vetenskaplig förändring av kentaurer till Eon </font color=green>
jag har magiska effekter sådana Eon glömde...

jag har äventyrs ider och lite diskutioner om eon värden effekten av att magi är verklig och andar existerar hur det kan påverka gamla ruiner osv..

MEN vad vill NI att JAG skriver ?

Eller VAD har NI skrivigt som NI vill att JAG ska sätta upp PÅ min sida ?

Jag vill få ideer lite tips om vad NI vill ha..

http://members.nbci.com/hatten_jc/Hatten.htm Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...

Largoi

Warrior
Varför inte några fler savann djur när du ändå skrivit om Elefant... typ giraff och lejon och sånt tufft =)

Om du har lust får du väldigt gärna skriva om Adasier och det skulle jag gärna hjälpa till lite med om du skulle vilja det...

Ja... tack för ordet

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...

hatten

Swashbuckler
Adasiern *hmm* de är dom med fiskhud mellan händerna va ?

*hmm* kan vara intresangt man börjar undra lite över deras kultur samhälle och annat skoj.

Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...

Jag ser gärna att du lägger upp alla de miljoner äventyrsidéer som du brukar skriva hät på forumet. De är ofta skitbra. Sen skulle du också kunna gå ett steg längre och göra idéerna till färdiga äventyr. Jag tycker att de finns alldeles för få bra äventyr till EON på nätet.

mvh

Willie

"Never judge a book by its movie."
J.W. Eagan

SirDr

Veteran
vad finns det för info om ett litet sketet samhälle?
säg 40 invånare ?
dina äventyrare reser igenom dessa plattser ofta, men bryr de sig om mer än smedjan och värdhuset?
kanske man med lite mer info om hur ett sådant samhälle funkade, kunde lägga ut lite intriger och 'snörstumpar' för dem att nysta upp.
Bara en tanke... finns på Golthair@mail.com
eller ICQ : 61021692 om du vill snacka mer om det hela.

For the Emperor!!!
-Los Templarios Negro

Flash Back

Warrior
Jag tycker att din sida innehåller mängder av bra info. Men den känns dock för rörig. Om du fräschade upp sidan lite layoutmässigt så skulle det göra jättemycket.

Iofs så tycker jag att infon är viktigare, men ibland kan det vara jobbigt att läsa när det är olika typsnitt, bakgrund etc. på varje sida.

Seriösa äventyr kanske?/images/icons/tongue.gif/images/icons/wink.gif

Finns inte elefant med i Monster & vareler?

"I begynnelsen skapade människan Gud"