Nekromanti Ett litet tips/förfrågan

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
7,012
Vad bra det skulle va om man kunde ta bort affisherna i mitten och ersätta dem med kartor till olika rollspel istället, hur grymt skulle det inte vara med en stor fet karta över Mundana/Ereb Altor/Trudvang m.m. att hänga upp på väggen inne i sin lilla spelhörna?

"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Jag tror att det kan vara lite svårt de flesta speföretag är ganska svartsjuka i sitt vaktande över kartor ohc hemligher..

Men vad som kunde vara möjligt är att ritningar över exempel viss Delar av spelvärdar byar coh borgar av olika slag hus och annat roligt..

Vad jag skulle kunna tänka mig se för kartor och gött är.....
Borgar
berg områden ( stigar grottor och annat skoj )
Katakomber
labyrinter
torn
stadskartor
bya kartor
skepps ritningar
Adelsmärken
Skepps symboler
Tatueringar ( Tirakiska krigs tatueringar VS Schamaniska ande tatueringar The ultima fight vem kommer behålla sin kropp )
Anatomiska studier av monster ( Skoj att få se hur skelletet på en Hyggelmonster ser ut *skrattar* )
Alviska Bikini modeler alternativt nakenstudier ( När klockan blir 02:45 sommnar 75% av Hattens hjärna vad som är vacket är inte roligt att se.. )
 
G

Guest

Guest
Re: Ett litet tips/fφrfrεgan

Åh gud finns det inte tillräckligt med katakombkartor till rollspelen som det är? Skämt åsido tycker jag att detta vore något för Codex site istället. Resurser av detta slag. fast det sista där lät ju... :gremwink:

Daniel Schenström
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>skepps ritningar
Tatueringar ( Tirakiska krigs tatueringar VS Schamaniska ande tatueringar The ultima fight vem kommer behålla sin kropp )
Anatomiska studier av monster ( Skoj att få se hur skelletet på en Hyggelmonster ser ut *skrattar* )<p><hr></blockquote><p>JJJAAAAAAA! Det vill jag HAAAAAAAA!!!

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Alviska Bikini modeler alternativt nakenstudier ( När klockan blir 02:45 sommnar 75% av Hattens hjärna vad som är vacket är inte roligt att se.. )<p><hr></blockquote><p>Njä'e det området är ju redan rätt täckt av playelfs kalender..






/Jag är en jägare.
Och jägare vilar aldrig.

Omvänd.. Omvänd nu kättare!
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,935
Location
Barcelona
Kan bara...

...hålla med Arvidos om att just de där tre näst sista

skepps ritningar
Tatueringar ( Tirakiska krigs tatueringar VS Schamaniska ande tatueringar The ultima fight vem kommer behålla sin
kropp )
Anatomiska studier av monster ( Skoj att få se hur skelletet på en Hyggelmonster ser ut *skrattar* )


vore jävligt skoj att ha planscher över.

/Dnalor, paladin av hornhinneorden
 
Top