chrull Stockholm Kartell Joined 17 May 2000 Messages 8,421 19 May 2014 #1 Det här kommer inte passera förbi ostraffat. Till att börja med: ?(PS STORT TACK FÖR STÄMPELN!!!!)
kloptok Pensionerad astrolog Joined 14 Dec 2008 Messages 1,250 Location Stockholm 19 May 2014 #2 Haha! Frågan är nu hur vi ska kontra det här. :grin: PS. Riktigt fulspel att skriva grottröj i stämpeltexten.
Haha! Frågan är nu hur vi ska kontra det här. :grin: PS. Riktigt fulspel att skriva grottröj i stämpeltexten.
anth Vetefan Joined 24 Feb 2003 Messages 10,271 Location Fjollträsk 19 May 2014 #3 Som om vi skulle dö på lördag. Vad ska vi skicka till hobocon nord då? Spoiler: kommentarer Jocke said: Det officiella hobocon sigillet såklart Click to expand...
Som om vi skulle dö på lördag. Vad ska vi skicka till hobocon nord då? Spoiler: kommentarer Jocke said: Det officiella hobocon sigillet såklart Click to expand...
Björn Wärmedal Björning Wheel Joined 29 Dec 2007 Messages 3,613 Location Umeå 19 May 2014 #4 Jag var på väg att adressera det till Grottröj Syd, c/o Christian, men jag ville inte riskera förseningar pga pedantiska brevbärare
Jag var på väg att adressera det till Grottröj Syd, c/o Christian, men jag ville inte riskera förseningar pga pedantiska brevbärare